تاریخ خاموش شدن سرور بازی ناک اوت سیتی اعلام شد

استودیو Whelan در مورد آن نوشت: “ساخت چنین بازی منحصر به فردی، غیرقابل مقایسه با سایر محصولات خدمات محور، و پشتیبانی مداوم از آن، که اولین تجربه بسیاری از کارمندان ما محسوب می شود، چند سال اخیر را واقعا سخت کرده است. بیش از 12 میلیون بازیکن را جذب کرده و میلیاردها ناک اوت را در سراسر جهان به ثبت رسانده است، جنبه های مختلفی از بازی وجود دارد که باید به اندازه کافی پایدار باشد تا بازیکنان بیشتری را جذب و حفظ کند. از آنجایی که ما یک استودیوی مستقل کوچک هستیم، ساختن این گونه ها برای ما غیرممکن است. تغییرات سیستم در یک بازی زنده در حالی که از آن پشتیبانی می کند، بنابراین برای ما روشن شد که باید عقب نشینی کنیم و راه را برای کارکنان Whelan هموار کنیم تا به هدف خود از طریقی که درست است و تا حد امکان نوآورانه دست یابند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فصل نهم Knockout City در 2 ژوئن (23 مه) به پایان می رسد و پس از آن یک رویداد خداحافظی دو هفته ای با سه جایزه XP، جوایز جدید و بازگشت لیست پخش Superpowers: Power Grab برگزار می شود. در نهایت در تاریخ 15 خرداد سرورهای بازی آفلاین می شوند و دسترسی به آن به پایان می رسد. طبق گفته استودیوی Whelan، یک نسخه مستقل از Knockout City برای میزبانی بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم بتوانند پس از بسته شدن سرورهای عمومی بازی، به بازی آن در سرورهای خصوصی خود ادامه دهند.

بخوانید  در تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse با Spot و Spider-Cat روبرو شوید.

Knockout City اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، Nintendo Switch، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

راه اندازی شهر ناک اوت برای سونی پلی استیشن 4 با شخصیتی که با بالون در خیابان می دود

قبل از تعطیل کردن ناک‌آوت سیتی، استودیو ویلان قصد دارد چندین به‌روزرسانی را برای کسانی که می‌خواهند تا پایان بازی ناک‌آوت سیتی را ادامه دهند، منتشر کند. در 9 مارس 1401 (28 فوریه 2023) فصل نهم که آخرین فصل بازی است آغاز می شود و شامل 6 رویداد متوالی، آیتم های تزئینی جدید، لیست پخش جدید، نقشه جدید و محتوای دیگر خواهد بود. در شروع فصل آخر ناک اوت سیتی، تمام پرداخت های درون برنامه ای غیرفعال می شود.

Knockout City یک بازی PvP و Dodgeball از استودیوی Velan است که از حدود دو سال پیش تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال، به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده برای مدت طولانی از آن پشتیبانی نخواهد کرد. در همین راستا، استودیو Velan اخیرا تایید کرده است که سرورهای بازی Knockout City در تاریخ 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای همیشه غیرفعال خواهند شد.

بازی حذفی شهر

در رابطه با این تصمیم، استودیو Whelan به طور خلاصه توضیح داد که نیروی انسانی یا منابع لازم برای ادامه توسعه به‌روزرسانی‌ها و بهبود بازی را در عین حمایت از آن ندارد. به این ترتیب استودیو Whelan تصمیم گرفت از دانش و تجربه به دست آمده در طول توسعه شهر Knockout و پشتیبانی پس از انتشار آن برای ساخت پروژه جدید خود استفاده کند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این بازی نسخه بعدی Knockout City است یا با یک IP کاملا جدید روبرو خواهیم بود.

بخوانید  Metal Hellsinger به 1 میلیون بازیکن می رسد و به نسل آخر می رسد

استودیو Whelan توضیح داد: «برای جبران این موضوع، ما تمام رویدادهای فصل 9 را با جوایز زیادی شامل XP، هزاران Holobux و Style Chips بسته‌بندی کرده‌ایم. هر رویداد دارای نمایش گسترده ای از اقلام تزئینی با تخفیف عمیق است و تقریباً تمام اقلام تزئینی که فروخته ایم را می توان در این نمایشگرها یافت. جوایز League Play، جوایز ورود روزانه و Brawl Pass نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و قیمت دسته حق بیمه Brawl Pass تنها به 50 هولوباکس کاهش می یابد که به راحتی از طریق مسیر رایگان Brawl Pass به دست می آید.

بازی حذفی شهر

اکنون می‌توانیم تمام درس‌هایی را که آموخته‌ایم، در تمام زمینه‌هایی که در آن موفق بوده‌ایم، و دانش هر حوزه‌ای که نیاز به بهبود دارد، استفاده کنیم و از آنها برای توسعه پروژه‌های جدید بالقوه شهر حذفی یا هر بازی جدیدی استفاده کنیم. واقعا هیجان زده هستم ما قبلاً یک بررسی جامع از رویدادهای گذشته در همه جنبه‌های بازی، همه بازخوردهای جامعه مخاطبان، داده‌های تحلیلی و حتی فرآیندهای توسعه شهر Knockout را آغاز کرده‌ایم. امید ما این است که در آینده ای نه چندان دور از همه این اطلاعات برای شروع کار بر روی آنچه در آینده جهان ناک اوت سیتی اتفاق خواهد افتاد استفاده کنیم. در حالی که نمی‌توانیم قول بازگشت به این بازی را بدهیم، قول می‌دهیم که همچنان شاهد بازی‌های جدید و نوآورانه‌ای از استودیو Whelan باشید تا گیمرها را در همه جا شگفت زده و خوشحال کنید.

استودیو Velan تاریخ خاموش شدن سرورهای بازی Knockout City و پایان پشتیبانی آنها را اعلام کرده است.

بخوانید  تریلر سریال تلویزیونی جدید از کارگردانان انتقام جویان Citadel با اکشن فراوان از راه رسید