جزئیات جدید بازی Armored Core VI منتشر شد


جزئیات جدیدی از بازی Armored Core VI منتشر شد. تیم سازنده باز هم اعلام کردند که تمرکز این بازی روی قسمت تک نفره است.

اگرچه Armored Core VI: Fires of Rubcicon ممکن است آن چیزی نبود که برخی از طرفداران از FromSoftware انتظار داشتند، اما اکنون بسیاری اخبار آن را دنبال می کنند. البته جای تعجب نیست که این استودیو مسیری را طی می کند که برایش دشوار است. پس از Demon’s Souls، سه بازی Dark Souls، Bloodborne، Déraciné، Scyro و Elden Ring، اغراق نیست اگر بگوییم که Framsoft به اندازه کافی پروژه های فانتزی محور داشته است.

بازگشت به مجموعه قدیمی و فضای علمی تخیلی با Armored Core یک چالش جدید است. دیدن یک استودیو که چیزی را خلق می کند که برای بسیاری از طرفداران فعلی اش ناآشنا و جدید باشد، هیجان انگیز است. در مصاحبه ای در جریان تایپه گیم شو 2023، یاسوتاکا اوگوراسازنده بازی مذکور جزئیات جدیدی از آن منتشر کرده است.

Armored Core جدید هیچ پیچشی با نسخه های قبلی سری ندارد. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که بازیکنان ناآشنا با این سری بتوانند بدون نگرانی در مورد پنج بازی اول این سری به نسخه جدید ارتقا دهند. یک کمپین تک نفره وجود دارد که بر سفارشی کردن ربات شما با توجه به سناریوهای مختلف تمرکز دارد.

کمپین بازی همچنین بازیکنان را تشویق می کند تا ساختارهای خلاقانه ای برای مبارزه با باس ها و دشمنانی بسازند که باید به روش های مختلف با آنها برخورد کرد. اگرچه بازی هنوز دشوار است و به گفته Ogura، یک “چالش سخت” برای بازیکنان است، اما فاقد منطق و سبک بازی های اخیر FramSoftware است.

بخوانید  Terminator: Survivors، Greedfall 2 و تمامی اعلانات Nacon Connect 2024

در حالی که جزئیات داستان ارائه شده توسط سازندگان به خودی خود جالب به نظر می رسد، Ogura صحبت کرده است که سوالی را در بین طرفداران ایجاد می کند. او گفت هیدتاکا میازاکی او کارگردان این پروژه بود، اما پس از مدتی پروژه را ترک کرد. حالا باید ببینیم او چه می کند. با توجه به اینکه Blind Armor در حال حاضر تمرکز اصلی استودیو است، پاسخ این سوال احتمالاً در آینده نزدیک مشخص نخواهد شد. برخی از طرفداران میازاکی با چنین اخباری به Bloodborne 2 امیدوار هستند.