امکان ارائه اطلاعات بیشتر از بازی Tekken 8 در ساعات آینده

در فاصله کوتاه باقی مانده تا فینال مسابقات، کاتسوهیرو هاراداکارگردان Tekken 7 و نسخه هشتم آن و مایکل موری، تهیه کننده بازی در توییتر به طرفداران اعلام کرد که این رویداد را بررسی کنند زیرا آنها یک سورپرایز در انتظار دارند. اکانت توییتر Tekken نوشت: «ما یک سورپرایز کوچک برای شما داریم. ساعت 21:30 به وقت تهران. عکس جدیدی از این دو نفر هم منتشر کردند.

هارادا و موری در تور جهانی Tekken 2022

امروز فینال تور جهانی تکنولوژی است و بهترین بازیکنان جهان برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه آن آماده می شوند. اگرچه ممکن است عموم مردم از تماشای رقابت آتشین سری بازی های Tekken به وجد بیایند، اما ظاهرا این پایان کار نیست و در جریان برگزاری این رویداد فرصتی برای انتشار اخبار جدیدی برای طرفداران این سری فراهم شده است.

سپس، در ماه سپتامبر، Bandai Namco تریلر رسمی بازی را منتشر کرد که در آن کازویا و جین در حال نبرد با یکدیگر بودند. این تریلر ترکیبی از صحنه های فیلم تخیلی و گیم پلی بود. اگرچه تریلر در موتور پردازش شده است. در ماه دسامبر، این بازی ویدیویی در مراسم The Game Awards ظاهر شد و تریلر آن شخصیت های قابل بازی Paul، King، Love، Lars، Jack-8 و Jun Kazama را نشان داد و ویدیوی کوتاهی از گیم پلی این شخصیت ها نیز منتشر شد.

ما چیز دیگری در مورد Tekken 8 نمی دانیم، اگرچه Bandai Namco در آخرین کنفرانس مالی خود گفت که قصد دارند این بازی قبل از پایان سال 2023 منتشر شود. البته مشخص نیست که سال جاری است یا سال جاری. سال مالی که در مارس 2024 به پایان می رسد.

بخوانید  هاسبرو 900 شغل دیگر را کاهش می دهد و کل اخراج ها به 29 درصد کل شرکت می رسد

کارگردان Tekken 8 از یک سورپرایز برای امروز صحبت کرد و این احتمال وجود دارد که شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی باشیم.

شایان ذکر است که وقتی صحبت از معرفی بزرگ Tekken در رویدادهای زنده به میان می آید، معمولا توسط هارادا و موری انجام می شود. این احتمالاً معرفی Tekken 8 خواهد بود که در طول مسابقات برگزار می شود. تاکنون چندین معرفی Tekken 8 را دیده ایم، ابتدا یک تیزر کوتاه در مورد Evo 2022 منتشر شد که البته مستقیماً نگفت که نسخه هشتم در دست ساخت است. اما طرفداران به سرعت و به درستی آن را حدس زدند.