هاسبرو 900 شغل دیگر را کاهش می دهد و کل اخراج ها به 29 درصد کل شرکت می رسد



غول اسباب‌بازی و سرگرمی Hasbro تعداد قابل توجهی از شغل‌های خود را کاهش می‌دهد و دلیل آن بازار ضعیف‌تر اسباب‌بازی‌ها است. هاسبرو در الف گفت تشکیل پرونده SEC که “بازبینی مجدد” ساختار هزینه و طراحی سازمانی خود را انجام داد که منجر به از دست دادن 900 شغل شد. Hasbro گفت که این شامل بازنشستگی زودهنگام داوطلبانه و اخراج می شود که انتظار می رود طی 18 تا 24 ماه آینده تکمیل شود.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که هاسبرو در اکتبر 2022 تلاش خود را برای کاهش هزینه ها اعلام کرد و برنامه ای را برای کاهش حدود 1000 شغل اعلام کرد که حدود 15 درصد از کل نیروی کار شرکت را تشکیل می دهد. هاسبرو گفت که قصد دارد بیش از 94 میلیون دلار را برای انفصال، سهام و مزایای مربوط به کاهش هزینه کند. 900 کاهش شغلی که امروز اعلام شد، تعداد کل کاهش‌ها را به 1900 نفر به اضافه 40 میلیون دلار هزینه اضافی می‌رساند.

به گزارش رویترزHasbro حدود 6500 نفر را در پایان سال 2022 استخدام کرد. 1900 اخراج حدود 29٪ از کل نیروی کار شرکت را تشکیل می دهد.

کریس کوکس، مدیرعامل هاسبرو در بیانیه ای گفت یادداشت به کارکناندر حالی که ما به آینده هاسبرو اطمینان داریم، محیط کنونی ما را ایجاب می‌کند که کارهای بیشتری انجام دهیم، حتی اگر این انتخاب‌ها جزو سخت‌ترین انتخاب‌هایی هستند که باید انجام دهیم.»

کوکس افزود: تیم رهبری ما پس از مشورت بسیار این تصمیم دشوار را گرفته است.

مدیر اجرایی گفت که کسب و کار Hasbro در طول همه گیری رونق گرفت، زمانی که مردم در خانه می ماندند و انواع بازی ها را در خانه انجام می دادند. با این حال، کوکس گفت که انتظار می رود بادهای مخالف در این تعطیلات و تا سال 2024 ادامه داشته باشد.

بخوانید  جمع‌آوری ویدیوهای لو رفته‌ی GTA VI توسط تیک-تو

برای اینکه هاسبرو را در جهت رشد قرار دهیم، ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که پایه های ما قوی و سودآور است. برای انجام این کار، ما باید سازمان خود را مدرن کنیم و آن را حتی لاغرتر کنیم. در حالی که ما کاهش نیروی کار را به عنوان آخرین راه حل می دانیم، با توجه به وضعیت کسب و کارمان، این اهرمی است که باید برای سالم نگه داشتن هاسبرو بکشیم.»

هاسبرو همچنین تأیید کرد که دفتر پراویدنس، رود آیلند خود را پس از انقضای اجاره نامه در ژانویه 2025 خواهد بست. تیم های آن دفتر پراویدنس این گزینه را خواهند داشت که به مقر اصلی هاسبرو در Pawtucket، رود آیلند نقل مکان کنند.

با نگاهی به آینده، کاکس گفت که Hasbro قصد دارد تجارت خود را در آینده از طریق “بازده زنجیره تامین”، برنامه های مستقیم به مصرف کننده و “مشارکت های کلیدی” برای مجوزها توسعه دهد.

هاسبرو، از جمله، مالکیت سری Dungeons & Dragons را از طریق شرکت تابعه خود Wizards of the Coast دارد. Hasbro همچنین برای فرنچایز Transformers و همچنین بازی های رومیزی Scrabble، Monopoly، Clue و غیره شناخته شده است. در دنیای بازی، Baldur’s Gate III مبتنی بر D&D است، در حالی که توسعه دهنده Payday Starbreeze در حال ایجاد یک بازی رسمی چند نفره D&D در میان پروژه های آینده خود است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  نقد سریال آخرین بازمانده از ما (فصل اول) | قسمت هشتم
تحریریه مجله بازی یک گیمر