جمع‌آوری ویدیوهای لو رفته‌ی GTA VI توسط تیک-تو

با درنظرگرفتن گزارش‌ها و اقدامات تیک-تو به نظر می‌رسد که ویدیوهای فاش شده از نسخه‌ی آلفای GTA VI کاملا واقعی هستند. چرا که در ویدیوها شاهد حضور دو کاراکتر قابل بازی زن و مرد هستیم. همچنین اشارات بسیار زیادی به شهر وایس سیتی در ویدیوها شده است.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که اطلاعات ذکرشده در این خبر به‌طور رسمی تایید نشده‌اند و تا زمان انتشار اطلاعات از سوی شرکت راکستارگیمز یا تیک-تو نمی‌توان کاملا آن‌ها را باور کرد. با تمامی این تفاسیر، منابع و اینسایدرهای معتبری مثل جیسون شرایر و تام هندرسون مهر تایید بر اطلاعات افشاشده از بازی GTA 6 زده‌اند.



منبع

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر اینکه GTA VI در وایس سیتی جریان دارد، منتشر شده بود. ویدیوهای منتشرشده از گیم‌پلی بازی GTA 6 هم ظاهرا این موضوع را تایید می‌کنند. اوایل امسال هم بلومبرگ در یک گزارش مدعی شده بود که کار روی GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و حداقل دو سال تا پایان روند توسعه‌ی آن باقی مانده است. همچنین بلومبرگ در گزارش دیگری خبر از حضور یک شخصیت قابل بازی زن در بازی خبر داده بود:

از دیروز شرکت تیک-تو اینتراکتیو، کار جمع‌آوری ویدیوهای لورفته از بازی GTA 6 در یوتوب و توییتر را آغاز کرده است.

تام هندرسون، یکی از اینسایدرهای معتبر دنیای بازی‌های ویدیویی چند ماه قبل اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto 6 احتمالا بین سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

«داستان بازی، برگرفته از زندگی دو سارق بانک مشهور، بانی و کلاید است. گیمرها در طول بازی کنترل دو کاراکتر را بر عهده خواهند داشت که یکی از آن‌ها یک زن لاتین خواهد بود. همچنین، سازندگان مراقب این موضوع هستند که با شوخی‌های درون بازی، اقلیت‌های مختلف را مورد تمسخر یا حمله‌ی خودشان قرار ندهند».

بخوانید  Battlefield 2042 از طریق EA Play به Game Pass Ultimate اضافه شد

روز گذشته، یک کاربر ناشناس اقدام به انتشار یک سری ویدیو در فروم‌های GTA کرد. به نظر می‌رسد که این ویدیوها، مربوط‌به مراحل اول توسعه‌ی جدیدترین بازی مجموعه‌ی Grand Theft Auto هستند. به‌دنبال رخ دادن این اتفاق، شرکت تیک-تو اینتراکتیو به سرعت درخواست خودش را مبنی بر حذف ویدیوها از روی پلتفرم‌های مختلف ثبت کرد. همین موضوع احتمال واقعی بودن اطلاعات افشاشده را بالا می‌برد. بسیاری از این ویدیوها روی یوتیوب قرار دارند و احتمالا تا چند روز آینده تعداد زیادی از آن‌ها حذف خواهند شد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که ویدیوهای قرارگرفته در توییتر فعلا روی این پلتفرم باقی مانده‌اند.