تاریخ انتشار انیمه بلوری سوزوم اعلام شد


سرانجام با پایان انتشار انیمه سوزوم در ژاپن، تاریخ انتشار نسخه بلوری و دی وی دی انیمه سوزوم تایید و اعلام شد.

از زمان اکران انیمه Suzume در نوامبر گذشته در ژاپن، این انیمه توانسته تا رتبه چهاردهم پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ژاپن صعود کند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه سوزوم مشخص شد. با پایان اکران این انیمه در ژاپن، اکنون مشخص شده است که نسخه بلوری و دی وی دی انیمه Suzume در تاریخ 20 سپتامبر 2023 (29 سپتامبر 1402) در ژاپن منتشر خواهد شد.

نسخه خانگی انیمه Suzume همچنین شامل زیرنویس انگلیسی و چینی و همچنین نسخه Collector’s Edition است که شامل بلوری 4K Ultra HD، تفسیر صوتی، مستند پشت صحنه و مصاحبه با بازیگران و کارگردان است. انیمه . . انیمه سوزوم که پیش از این بیش از 321 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است، به عنوان چهارمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان شناخته می شود.

انیمه جدید سوزوم ماکوتو شینکای، او کارگردان انیمه Your Name و انیمیشن Weathering With You است که نوامبر گذشته در ژاپن منتشر شد. نانوکا هارا به عنوان سوزومه ایواتو، هوکوتو ماتسومورا، اری فوکاتسو، شوتا سامتانی، سیری ایتو، کانا هانازاوا، ماتسوموتو کوشیرو IX، ریونوسوکه کامیکی، ایمی، کوتونه هاناسه و ان یامانه از جمله صداپیشگان انیمه سوزومه هستند.

انیمه Suzume داستان دختری 17 ساله به نام سوزومه را دنبال می کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می کند. روزی مسافر جوانی به او می گوید که به دنبال دری می گردد و این برای همیشه زندگی او را تغییر می دهد. مرد جوان را به سمت کوه ها دنبال می کند که در آن یک دروازه قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است.

بخوانید  انتشار مجسمه Transformers: Rise of the Beasts و تصاویر پوستر