رویارویی مایلز مورالس با کلیپ انیمیشن Spot in Spider-Man 2

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون آنها روی صندلی کارگردانی فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse نشسته بودند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام آنها مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده داشتند. کریس میلر، امی پاسکالفیل لرد آوی آراد، کریستینا استاینبرگ و آلونزو رووالکابا به عنوان تهیه کننده و پیتر رمزی و آدیتیا سود از آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این انیمیشن یاد شده است. فیلم مورد انتظار Spider-Man: Into the Spider-Verse در تاریخ 12 ژوئن در ایالات متحده اکران می شود.

شامیک مور مانند مایلز مورالس، هایلی استاینفلد مانند گوئن استیسی، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، اشعه ایسا به عنوان زن عنکبوتی، دانیل کالویا مثل اسپایدر پانک، کاران سونی به عنوان مرد عنکبوتی هندی، اسکار آیزاک در فیلم Spider-Man 2099، جیسون شوارتزمن در نقش Spot. برایان تایری هنری مانند جفرسون دیویس، لونا لورین ولز مانند ریو مورالس، گرتا لی در نقش لیلا اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام از جمله صداپیشه هایی که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بازی می کنند.

دانلود فیلم آپارات

طرفدارانی که برای اکران Spider-Man: Across the Spider-Verse لحظه شماری می کنند، اکنون می توانند کلیپ جدیدی از این ابرقهرمان متحرک را تماشا کنند. در اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کانال یوتیوب FilmSpot Trailer ویدیوی جدیدی از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر کرده است.این کلیپ شخصیت با صداپیشگی جیسون شوارتزمن به او نشان می دهد که از قدرت هایش استفاده می کند.

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین به جهان های موازی پرتاب می شود؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان تلاش می کند تا از جهان محافظت کند.اما وقتی قهرمانان بر سر چگونگی مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای آن را دوباره تعریف کند: یک قهرمان باشد تا عزیزانش را نجات دهد.

بخوانید  بازی‌های Watch Dogs به خاطرات بپیوندند؟

در کلیپ جدید مرد عنکبوتی 2، مایلز مورالس با شخصیت شرور Spot که دستگاه خودپرداز یک فروشگاه را سرقت می کند، قرار می گیرد.