انتشار تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 با محوریت شخصیت برایان فیوری

ساعاتی پیش، Bandai Namco Entertainment تریلر جدیدی از Tekken 8 را برای طرفداران مبارز منتشر کرد.

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز احتمالا می دانید Bandai Namco طی چند ماه گذشته ویدیوهای مختلفی را منتشر کرده است که حضور شخصیت هایی مانند Paul Phoenix، Leroy Smith، Kazuya Mishima، Nina Williams، Jin Kazama و Hwarang را در جدیدترین نسخه از این سری بازی های مبارزه ای تایید می کند. در ادامه می توانید ویدیوی مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود فیلم آپارات

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، تریلر جدید بازی Tekken 8 به تازگی توسط سازندگان آن رونمایی شده است. تریلر برنامه ریزی شده بر روی معرفی و نمایش گیم پلی شخصیت برایان فیوری و معرفی این شخصیت به تعداد بیشتری از کاربران تمرکز داشت.

با اضافه شدن این شخصیت به فهرست شخصیت های Tekken 8، حضور 15 شخصیت قابل بازی در نسخه جدید این مجموعه قطعی شده است. باید دید سازندگان در آینده کدام شخصیت را معرفی خواهند کرد.

Tekken 8 هم اکنون برای کنسول ها در دسترس است پلی استیشن 5 و Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و PC در دست توسعه است و تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

در این ویدئو تقریبا 2 دقیقه ای با مکانیسم های رزمی شخصیت مورد نظر بیشتر آشنا می شویم. برایان فیوری یکی از شخصیت های اصلی بازی Tekken 3 از زمان انتشار آن بوده است. با توجه به این ویدئو، سبک مبارزه بی رحمانه فیوری دست نخورده باقی مانده است.

نظرت چیه عزیزم؟ دوست دارید کدام یک از شخصیت های این سری مبارزاتی را در نسخه جدید آن ببینید؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  Netflix's Live-Action Avatar Could Look Different In Future Seasons