بیش از 50 درصد در Hot Wheels: Rift Rally برای PlayStation و iOS صرفه جویی کنید


فقط چند روز فرصت دارید تا از پیشنهاد تعطیلات Hot Wheels: Rift Rally در آمازون استفاده کنید. به طور معمول 130 دلار، نسخه استاندارد بازی مسابقه ای واقعیت ترکیبی به 60 دلار کاهش یافت. در عین حال، نسخه کلکسیونی نیز 70 دلار تخفیف دارد، کاهش قیمت از 150 دلار به 80 دلار. هر دو معامله که برای اولین بار در جمعه سیاه در دسترس هستند، در 20 دسامبر به پایان می رسند. همچنین شایان ذکر است که اعضای Prime می‌توانند ارسال رایگان دریافت کنند و سفارش‌ها از فردا زودتر می‌رسند. بنابراین اگر به دنبال یک ایده هدیه لحظه آخری برای گیمرهای پلی استیشن یا iOS در لیست خرید خود هستید، Rift Rally یک گزینه عالی است.

“تاکنون، Hot Wheels تقریباً به هر شکل ممکن دوباره اختراع شده است. اما با همکاری با Velan Studios، خالقان Mario Kart Live: Home Circuit، ما لوگوی نمادین شعله را به یک چشم انداز جدید آورده ایم: واقعیت ترکیبی.” مارک دیلینی در گیم اسپات نوشت قابلیت Hot Wheels: Rift Rally. Hot Wheels: Rift Rally همان کاری را که Velan با همکاری خود با نینتندو انجام داد ادامه می دهد تا به طرفداران Hot Wheels در تمام سنین راه جدیدی برای سوزاندن لاستیک بدهد. »

در اینجا نیز لازم نیست بین پلی استیشن یا iOS یکی را انتخاب کنید. یک کپی از نسخه استاندارد یا کلکسیونی روی پلتفرم های iOS و پلی استیشن کار می کند. برنامه Rift Rally با آیفون و آیپد سازگار است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر