سرمایه 40 میلیون دلاری کریستیانو رونالدو در یک مسابقه فوتبال!


کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال با سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری رسما به تیم بازی سازی UFL پیوست.

اگرچه فوتبال به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان شناخته می شود، تنها الکترونیک آرتز و کونامی بازیگران اصلی صنعت بازی های ویدیویی هستند. نه چندان دور، استودیو Strikerz از یک شبیه ساز جدید فوتبال رونمایی کرد. بازی UFL با وعده ارائه گیم پلی کاملا جدید و مهارت محور توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، خبری مبنی بر سرمایه گذاری هنگفت کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال در این بازی منتشر شده است. به نظر می رسد او که اکنون به سال های پایانی دوران حرفه ای خود نزدیک می شود، با این سرمایه 40 میلیون دلاری خود را در شکل جدیدی از این ورزش می بیند.

رونالدو علاوه بر شهرت زیادی که در دنیای فوتبال دارد، با بیش از 614 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد دنیای فوتبال شناخته می شود. بنابراین سرمایه گذاری آن در بازی UFL می تواند میزان موفقیت این کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. وی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد: بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم زیرا مطمئن هستم که بازی UFL نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال خواهد بود.

بازیکنان در طول مسابقه فوتبال UFL برای ورود به ورزشگاه صف می کشند

در کنار استودیو Strikerz، شرکت بین المللی بازی XTEN Limited که بیش از 200 کارمند در سراسر جهان دارد نیز در تیم سازنده بازی حضور دارد. تیمی که تنها هدفش بازنگری شبیه سازهای فوتبال با بازی UFL است. یوجین نیچیلوفمدیرعامل استودیو Strikerz ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق، حضور رونالدو در تیم سازنده بازی را چشمگیر دانست و گفت: پیوستن کریستیانو رونالدو به عنوان شریک و سرمایه گذار، گامی مهم رو به جلو و تاییدی بر دیدگاه ما برای توسعه یک بازی پیشرو است. برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان.”

بخوانید  نمودار فروش هفتگی بریتانیا: Pokemon Violet در اولین هفته انتشار در صدر قرار گرفت

اگرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی UFL اعلام نشده است، اما مرحله تست بازی به زودی آغاز خواهد شد. بازی UFL برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. Xbox Series S عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در مورد بازی UFL با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر