تاریخ عرضه نسخه بتای عمومی Diablo 4 اعلام شد

Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری از Diablo 4 در آینده ای نه چندان دور منتشر شود.

بلیزارد اینترتینمنت با انتشار تریلر سینمایی جدید، تاریخ شروع نسخه عمومی بتای Diablo 4 را اعلام کرد.

بلیزارد تأیید کرده است که نسخه بتای عمومی Diablo 4 برای Xbox One، Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و کاربران رایانه شخصی در دسترس است. در این نسخه می توانید پیش درآمد و اکت 1 را کشف کنید که شامل اولین منطقه بازی به نام Fractured Peaks است. بازیکنان در این نسخه فقط می توانند به سطح 25 برسند، اما می توانند تا پایان بتا به بازی ادامه دهند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که بلیزارد اینترتینمنت تاریخ شروع بتا عمومی Diablo 4 را در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 اعلام کرد. بتای Diablo 4 از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. پیش‌خریداران بازی از تاریخ 26 تا 28 مارس (17 تا 19 اسفند) می‌توانند آن را زودتر تجربه کنند. تریلر سینمایی افتتاحیه نسخه بتای بازی نیز به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر یکی از اولین تریلرهای بتا عمومی خواهد بود که شخصیت پخش کننده سفارشی را به نمایش می گذارد.

دانلود فیلم آپارات

ممکن است در نسخه بتای Diablo 4 با مشکلات عملکرد، کرش و سایر مشکلات مواجه شوید و نسخه نهایی نیست. پس از پایان بتای بعدی، بلیزارد بازخورد را ارزیابی کرده و “هر گونه تغییر لازم را ایجاد می کند”. کسانی که کد دسترسی زودهنگام برای نسخه بتا دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به حساب Battle.net خود، آن را فعال کنند. پیش خریداران برای دسترسی به نسخه بتا نیازی به اقدام اضافی ندارند.

بخوانید  فروش Metro Exodus از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است
تحریریه مجله بازی یک گیمر