بهتر است باب اودنکرک از Saul تماس بگیرید به یک فیلم MCU علاقه ای ندارد

آخرین پروژه اودنکرک سریال تلویزیونی هنک خوش شانس است که در ماه مارس از شبکه AMC پخش شد. اودنکرک در بازسازی فیلم The Room اثر Tommy Wiseau در نقش اصلی جانی بازی خواهد کرد.

اودنکرک شاید بیشتر برای بازی در نقش وکیل ساول گودمن/جیمی مک گیل در سریال Breaking Bad and Better Call Saul شناخته شده است. قبل از دریافت این نقش، اودنکرک بیشتر برای پروژه های کمدی مانند شنبه شب زنده، آقای شو، و نمایش بن استیلر شناخته می شد. او برای نقش مایکل اسکات در نسخه آمریکایی The Office تست داد.

انتظار نداشته باشید که باب اودنکرک به این زودی در یک فیلم ابرقهرمانی ظاهر شود. صحبت کنید ایندیپندنت، بازیگر Breaking Bad و Lucky Hank در مورد احتمال پیوستن او به دنیای سینمایی مارول پس از بازی معروفش در فیلم اکشن Nobody سوال شد. اودنکرک گفت که او برای دنیای فیلم های ابرقهرمانی مناسب نیست.

او گفت: “من همیشه دوست دارم چیزها را ثابت و قابل ربط و کوچکتر نگه دارم. فکر نمی کنم برای این دنیا بریده باشم.”از طریق IndieWire). “من برای شخصیت هایی ساخته شده ام که به شما احساس می کنند این مرد می تواند در همسایگی زندگی کند.”

اودنکرک در سال 2021 در فیلم Nobody بازی کرد، فیلمی بر اساس او تجربیات آسیب زا از داشتن اسلحه به سرش و زمانی که خانه اش دزدیده شد. اودنکرک در هیچکس بدلکاری های فیزیکی زیادی انجام داد و دنباله آن هم اکنون در دست ساخت است. اودنکرک به ایندیپندنت درباره دنباله این فیلم گفت: “بیشتر از آنچه تصورش را بکنید به من علاقه مند است.”

بخوانید  بازسازی فضای مرده - گنج پنگ کجاست؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.