پختن غذای واقعی Minecraft ظاهرا آنقدر محبوب است که کتاب آشپزی دیگری را تضمین کند


از نویسنده‌ای که کتاب آشپزی Break an Egg: The Broadway Cookbook، Tomb Raider: The Official Cookbook and Travel Guide، و The Minecrafter’s Cookbook: بیش از 40 شام، دسر، اسنک، و نوشیدنی با موضوع بازی برای ساختن با هم ارائه شده است. کتاب آشپزی Minecraft.

Minecraft: کتاب آشپزی رسمی جمع کنید، بپزید، بخورید در حال حاضر در دسترس است و 19.59 دلار برای جلد گالینگور و 9.99 دلار برای کتابخوان های الکترونیکی قیمت دارد. این کتاب به طرفداران این بازی می آموزد که چگونه غذاهای مختلف اعم از پیش غذا، غذاهای اصلی، دسرها و نوشیدنی ها را بپزند.

با توجه به توضیحات، کتاب حاوی «انواع دستور العمل های گیاهی، وگان و بدون گلوتن» است. این شامل بیش از 40 دستور العمل با سطح دشواری با توجه به دشواری آنها در پخت و پز است. برخی از غذاها عبارتند از کیک، خورش مشکوک و موشروم برگر.

یک کتاب آشپزی رسمی جدید Minecraft اکنون در دسترس است
یک کتاب آشپزی رسمی جدید Minecraft اکنون در دسترس است

توضیحات ادامه می دهد: “با دستورالعمل های گام به گام و عکس های زیبا، یاد بگیرید که چگونه غذاهای نمادین را از بازی درست کنید، به علاوه تعداد زیادی دستور پخت با الهام از دنیای بی حد و حصر Minecraft.”

اگر هنوز مطمئن نیستید که می خواهید کتاب را بخرید یا خیر. Mojang برخی از دستور العمل ها را در خود پست کرده است سایت اینترنتیبا اطلاعاتی در مورد ساخت سبزه های جنگلی گل و بلوک های خاک رس.

برای اخبار بیشتر Minecraft، داستان ما را در مورد تاریخ انتشار فیلم Minecraft و کراس اوور جدید Dungeons and Dragons بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  The Last of Us Part 2 قرار بود پایان متفاوتی داشته باشد