بازسازی فضای مرده – گنج پنگ کجاست؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پیش از این، این مجموعه در همان حوض بارگیری بود که بازیکنان برای اولین بار کنترل Isaac را در فصل 1 به دست گرفتند – اگرچه تا فصل 11 بازی اصلی نیز در دسترس نبود. در یک پیچ و تاب سرگرم کننده، اگر در نسخه بازسازی شده به حوض بارگیری بروید، یک گزارش متنی پیدا خواهید کرد که در آن کاتب ناشناس می نویسد که چقدر از داشتن پنگ خودش هیجان زده است، بنابراین به نظر می رسد چیزی که ایزاک در نسخه بازسازی شده پیدا نمی کند. گنج گمشده پنگ؛ او در عوض آن را از کمد کار یک کارمند ایشیمورا می دزدد. اوه!

گالری

از نوار لغزنده برای جابجایی بین نمای اتاق و نمای نقشه استفاده کنید.

گنج پنگ را می توان در فصل 11 فضای مرده پیدا کرد. این ممکن است آشنا به نظر برسد، زیرا این فصلی است که در بازی اصلی نیز آن را در آن پیدا می‌کردید. با این حال، این بار در جای دیگری است، بنابراین هنوز خواندن را متوقف نکنید.

این راهنما حاوی چند اسپویل داستان است.

بازسازی فضای مرده – مکان گنج پنگ

در بازسازی Dead Space، ما هنوز به دانستن دقیق چه چیزی نزدیک نیستیم گنج پنگ است، اما شما می خواهید او را مانند قبل پیدا کنید تا نه تنها 30000 اعتبار کسب کنید، بلکه “هنوز پنگ وجود دارد!” دستاورد / جام. گنج پنگ در همان مکانی نیست که می توانید آن را در بازی اصلی 2008 پیدا کنید، بنابراین حتی اگر فکر می کنید از قبل می دانید کجاست، ممکن است دست خالی پیدا کنید. اینجا جایی است که گنج پنگ را در بازسازی فضای مرده پیدا کنید.

بخوانید  راهیابی دو شخصیت از سری Castlevania به بازی Brawlhalla

این‌ها جعبه‌هایی هستند که می‌توانید با توانایی حرکتی خود در اطراف حرکت کنید، بنابراین از آن برای پاک کردن منطقه و آشکار کردن قفسه‌هایی که می‌توانید باز کنید استفاده کنید. درون یکی از آن‌ها گنج پنگ قرار خواهد گرفت که فوراً یک دستاورد/ جایزه مرتبط را باز می‌کند و می‌تواند در هر کیوسک فروشگاهی با 30000 اعتبار فروخته شود، که برای سه گره قدرت یا یک دسته مهمات و بسته‌های سلامت کافی است. در زیر می توانید مکان پنگ را در محیط و همچنین نقشه خود مشاهده کنید.

وقتی به خلیج کارگو رسیدید، در نهایت از یک آسانسور پایین می‌روید تا «درگیر جرثقیل باری» شوید، در این مرحله خود را در یک اتاق بزرگ با نشانگر، یادگار بیگانه‌ای به شکل فلش قرمز خواهید یافت. هنگامی که از آسانسور پایین می آیید، به پشت سر خود نگاه کنید تا مجموعه ای از جعبه های خاکستری را در مقابل پوستر پنگ ببینید.

برای اطلاعات بیشتر درباره Dead Space 2023، راهنمای New Game Plus و بررسی کامل ما را بررسی کنید.