بن افلک از فیلم فلش یک بازیگر دیگر رونمایی کرد

بار دیگر، گال گدوت زن شگفت‌انگیزی است که شاید برای آخرین بار حضور کوچکی در فیلم داشته باشد. گدوت تقریباً همزمان با میلر انتخاب شد و اولین بار در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice روی پرده سینما دیده شد. از آنجا او فیلم انفرادی خود را در سال 2017 ساخت و در Justice League (هر دو نسخه) و اخیرا Shazam ظاهر شد! : خشم خدایان.

اولین تریلر فیلم نشان داد که بری خط زمانی اصلی را به هم می زند – همان طور که هر از گاهی این کار را می کند – و بازگشت ژنرال زود به کارگردانی مایکل شانون را یک دهه بعد نشان داد. فیلم‌های برجسته قابل توجه مایکل کیتون در نقش بتمن پس از 30 سال و سوپرگرل ساشا کال هستند، اما هنوز یکی دیگر وجود دارد که دیده نشده است.

فلش در تاریخ 16 ژوئن اکران می شود.

فیلم انفرادی بعدی دی سی، فلش، پیش از تأسیس گارد جدید با جنبش خدایان و هیولاهای جیمز گان و پیتر سافران، به عنوان ارسالی به DCEU قدیمی تلقی می شود. ازرا میلر بازیگر نقش بری آلن/فلش زمانی که تنها 22 سال داشت انتخاب شد و پس از تاخیرهای متعدد و شروع اشتباه، فلش سرانجام در ماه ژوئن اکران می شود.

بن افلک در پادکست Smartless شرکت کرد تا فیلم بیوگرافی نایک ایر آینده را تبلیغ کند (از طریق THR) و یکی دیگر از شخصیت های مرکزی دی سی را که در فیلم ظاهر می شود فاش کرد. طرفداران احتمالاً می توانند بر اساس دیگر فیلم اخیر دی سی حدس بزنند، اما ما افشاگری را تحت این هشدار اسپویلر حفظ خواهیم کرد.

بخوانید  Senua's Saga: Hellblade 2's Combat Looks Beautiful And Feels Badass | GameSpot Preview

اگرچه ستاره اصلی فیلم فلش سال گذشته یک کابوس روابط عمومی بود، نقدهای اولیه فیلم به طرز شگفت آوری عالی بوده است. خود جیمز گان این فیلم را به‌عنوان «اف—–شگفت‌انگیز» و یکی از بهترین فیلم‌های کمیک بوک تمام دوران تحسین کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

افلک در طول این اپیزود گفت: «من نمی‌خواهم هیچ اسپویلری را تقدیم کنم، اما این صحنه‌ای بود که توسط Wonder Woman در جریان آتش‌سوزی با آدم‌های بد، گرفتار شدم – نجات پیدا کردم.» “او دارد من را نجات می دهد… با کمند حقیقت. و بنابراین اتفاقی که می افتد این است که بتمن در حال افشای برخی از احساسات واقعی خود در مورد زندگی و کارش است.”

اخطار اسپویلر برای فلش بعد از آن.