میشل رودریگز نمی‌خواهد شخصیت آواتار خود را در دنباله‌ها احیا کند.



میشل رودریگز گفته است که هیچ علاقه‌ای به بازگشت شخصیت آواتار خود، ترودی، در یک فیلم آینده در مجموعه علمی تخیلی ندارد. صحبت کنید سالن روشوییرودریگز گفت جیمز کامرون کارگردان به او گفته که در نظر دارد رودریگز را به سریال آواتار بازگرداند، اما او آماده نیست دوباره در نقش ترودی بازی کند.

ترودی، خلبانی که با قربانی کردن خود به ناوی ها در نبرد کمک کرد، در پایان آواتار اصلی سال 2009 قهرمانانه جان باخت. رودریگز گفت که با کامرون در مورد احتمال زنده کردن ترودی صحبت کرده است: “شما نمی توانید این کار را انجام دهید – من شهید از دنیا رفتم جیم.

رودریگز قبلا در این راه بوده است. او گفت که شخصیت های او در Resident Evil و Machete در اپیزودهای آینده در حالی که قرار نبود بازگشته اند، و او نمی خواهد دوباره این کار را انجام دهد.

“این امر بیش از حد است! او می گوید (از طریق Variety). “نمی فهمم، خیلی عجیب است. حدس می زنم آنها نمی دانند با دختری که دوست پسر ندارد چه کنند. او دوست پسر ندارد. آیا باید او را در زندگی نگه داریم یا بکشیمش. ??'”

هنوز مشخص نیست که آیا کامرون به رودریگز پیشنهاد داده است که دوباره به آواتار بازگردد تا نقش ترودی را بازی کند یا شخصیت دیگری را که قلمروی ناشناخته برای سریال علمی تخیلی نخواهد بود. به هر حال، شخصیت سیگورنی ویور، دکتر گریس آگوستین، در فیلم اصلی مرد. ویور در فیلم The Way of Water نقش یک دختر ناوی به نام Kiri را بازی کرد که باعث شد برخی تصور کنند که Kiri می‌تواند دکتر گریس باشد. این سوال اما بی پاسخ مانده است.

بخوانید  به‌روزرسانی FFXIV 6.3 یادداشت‌ها: کوئست‌های جدید، حمله اتحاد، و تغییرات پوز مهمانی

آواتار و راه آب پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ هستند. آواتار 3 در دسامبر 2024 منتشر خواهد شد و برای اولین بار شخصیت های شیطان صفت Na’vi را به نمایش می گذارد. کامرون گفت: “من می خواهم ناوی ها را از زاویه ای دیگر نشان دهم زیرا تا کنون فقط جنبه های خوب آنها را نشان داده ام.”

در مورد رودریگز، ما او را در فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves خواهیم دید که این آخر هفته در سینماها اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر