نتفلیکس با اعلام بازگشت بازیگران فیلم اصلی ساخت انیمیشن اسکات پیلگریم را تایید کرد.

مایکل سرا در نقش اسکات پیلگریم، مری الیزابت وینستد در نقش رامونا فلاورز، کیران کالکین در نقش والاس ولز، کریس ایوانز در نقش لوکاس لی، آنا کندریک در نقش استیسی پیلگریم، آلیسون پیل در نقش کیم پاین، برندان روث در نقش تاد اینگرام، جیسون شوارتزمن در نقش تاد اینگرام، جیسون شوارتزمن در نقش لوکاس لی سیمونز در نقش نیل، الن وانگ در نقش نایوس چاو، مای ویتمن در نقش راکسی ریچر، بری لارسون در نقش انوی آدامز، اوبری پلازا در نقش جولی پاورز، ساتیا بابا در نقش متیو پاتل و مارک وبر در نقش استیون استایلز از جمله صداپیشگان انیمه اسکات هستند. زائر.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد انیمه Scott Pilgrim در دسترس نیست، اما یک خبر خوب دیگر برای طرفداران این است که گروه Anamanaguchi برای ساختن موسیقی اصلی سری انیمیشن Scott Pilgrim بازگشته است.

نتفلیکس به طور رسمی این انیمیشن را به نمایش گذاشته است اسکات پیلگریم را تایید کرد و اعلام کرد که تمام بازیگران فیلم اسکات پیلگریم در مقابل. جهان در این انیمه باز خواهد گشت.

در طول سال‌ها اغلب طرفداران از من می‌پرسیدند که آیا دنباله‌ای یا دنباله‌ای وجود دارد یا خیر، و من می‌دانم که ادامه‌ی لایو اکشن بعید است، اما من معمولاً به این ایده و این ایده نگاه می‌کنم که شاید یک انیمیشن باشد. اقتباس راه جالبی برای ادامه خواهد بود. اگر مجموعه جالب باشد، آن را به تعویق می اندازم. سپس یک روز نتفلیکس با من تماس گرفت و در مورد آن ایده خاص سوال کرد.” اما باز هم بهتر از این، خالق فوق العاده ما برایان لی اومالی مطرح شد. با ایده ای بسیار ماجراجویانه تر از اقتباس مستقیم از کتاب های اصلی.”

بخوانید  مصاحبه با بلوبر تیم سازنده نسخه ریمیک سایلنت هیل 2
دانلود از آپارات

در دی ماه 1400 اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس به دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس رمان گرافیکی اسکات پیلگریم است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه Scott Pilgrim رسما تایید شد. نتفلیکس رسماً برای ساخت انیمه اسکات پیلگریم چراغ سبز نشان داد و تایید کرد که تمام بازیگران فیلم اسکات پیلگریم در مقابل. جهان برای صداپیشگی شخصیت های خود در این انیمه بازخواهد گشت تا طرفداران سریال را شگفت زده کند.

استودیو انیمه ساینس سارو ساخت انیمه اسکات پیلگریم و برایان لی اومالی، خالق این مجموعه با هم بن دیوید گرابینسکی، خالق سریال آیا از تاریکی می ترسی؟ و ادگار رایت، کارگردان فیلم Scott Pilgrim vs. جهان به عنوان نویسنده و تهیه کننده انیمه Scott Pilgrim خدمت خواهد کرد. ادگار رایت در بخشی از بیانیه منتشر شده توسط نتفلیکس گفت: