برنامه های جیمز گان برای Wonder Woman در آینده DC Cinematic Universe تایید شد

جیمز گان مو سفید روی فرش قرمز The Suicide Squad

سریال Paradise Lost بر روی آمازون ها و ملت Themyscira تمرکز خواهد کرد که وقایع آن قبل از تولد پرنسس دایانا با نام مستعار Wonder Woman رخ می دهد. گان این سریال و محل اتفاقات آن را با دنیای وستروس در سریال تاج و تخت مقایسه کرد.

ما از قبل می دانیم که بتمن و سوپرمن قرار است با یک بازیگر جدید در DCU حضور داشته باشند، اما Wonder Woman هنوز فاش نشده است. پیش از این ساخت فیلم Wonder Woman 3 با بازی گل گدوت و کارگردانی پتی جنکینز متوقف شده بود زیرا شایعه شده بود این فیلم جایی در برنامه های آینده گان و سفران ندارد و گروهی فکر می کردند مشکلات فیلمنامه باعث این فیلم شده است. رها شدن

ماه گذشته بود که جیمز گان و پیتر سافران، روسای استودیو دی سی، از اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی به نام خدایان و هیولاها رونمایی کردند. اگرچه در بین برنامه ها شاهد معرفی سریال Paradise Lost بوده ایم که اتفاقات آن در Themyscira می گذرد، اما شاهد معرفی فیلم یا سریالی بر اساس شخصیت پرنسس دایانا نبوده ایم که بسیاری از Wonder Woman را ساخته است. طرفداران بر این باورند که این شخصیت در برنامه های گان برای فیلم های آینده دی سی جایی نخواهد داشت.

در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونشخصیت Wonder Woman در آینده دنیای DC جایی نخواهد داشت. در پاسخ به یکی از طرفداران که درباره Wonder Woman در دنیای DCU پرسیده بود، جیمز گان تأیید کرد که Wonder Woman بخشی از برنامه‌های آینده این فرنچایز است و اینکه این کاراکتر قرار است برای مدت طولانی کنار گذاشته شود، صحت ندارد. گان نگفت که آیا گال گدوت برای این نقش بازخواهد گشت یا نه، اما این احتمال وجود دارد که Wonder Woman ابتدا در یکی از فیلم های آینده دنیای DC ظاهر شود.

بخوانید  کناره‌گیری مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت سی دی پراجکت
جیمز گان، رئیس استودیوی دی سی تایید کرد که Wonder Woman بخشی از برنامه های آینده دنیای سینمایی دی سی خواهد بود.