بررسی هدست بازی HyperX Cloud III – متفاوت ساخته شده است

وقتی صحبت از یک هدست عالی به میان می آید، راحتی تنها نیمی از معادله است، و Cloud III در مورد کیفیت صدا، چندان ضعیف نیست. حتی با قیمت 100 دلار، هنوز هم می‌توانید هدستی تهیه کنید که هنگام اجرای بازی‌هایی با باس‌های پررنگ و پررونق یا بوق‌های ظریف، حسی شبیه به تجهیزات ممتاز داشته باشد. همانطور که با دیگر تجهیزات صوتی اخیر انجام می‌دهم، Cloud III را با مسابقات در Valorant و Raids در Final Fantasy XIV در گام‌های خود قرار دادم تا احساسی نسبت به عملکرد هدست در محیط‌های رقابتی و در بازی‌هایی با تجربه‌های صوتی بارگذاری شده داشته باشم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر می‌خواهید تنظیمات EQ را سفارشی کنید، بهره میکروفون را تنظیم کنید یا از صدای فراگیر مجازی جدید DTS Headphone:X استفاده کنید، باید نرم‌افزار و درایور HyperX Ngenuity را دانلود کنید. این یک مجموعه نسبتاً ساده است و کاملاً ضروری نیست، مگر اینکه لازم باشد EQ را برای موارد استفاده دیگر تغییر دهید.

HyperX Cloud III همراه با هدست (البته)، میکروفون قابل جدا شدن، کابل 3.5 میلی متری ورودی به USB-C و آداپتور USB-C به USB نوع A ارائه می شود. خود هدست به 3.5 میلی متری متصل است. کابل صدا و حدود 4 فوت است که چندان طولانی نیست. اگر از آن در شرایط بازی رایانه شخصی استفاده می کنید، کابل AUX به USB نیز به عنوان سیم اتصال عمل می کند. Cloud III هنوز از درایورهای 53 میلی‌متری استفاده می‌کند، اما اکنون در زاویه‌ای تنظیم شده‌اند که قرار است تجربه صوتی دقیق‌تری را ارائه دهد، و همانطور که بعدا خواهیم دید، آنها برای جمع‌آوری ضربه کافی هستند.

برای کسانی که به دنبال هدست های سیمی جدید برای ارتقاء از تجهیزات ارزان قیمت یا جایگزینی تنظیمات میان رده ای هستند که ممکن است فرسوده شوند، Cloud III باید در رادار شما باشد. با قیمت خرده فروشی استاندارد 100 دلار، می توانم بگویم که با توجه به اینکه شما هدستی دریافت می کنید که وزن آن بالاتر است، منصفانه تر است.

یک تغییر طراحی نسبت به Cloud II این است که کنترل صدا و کلید خاموش کردن میکروفون به جای یک برد کنترل متصل به کابل اتصال USB، روی خود هدست قرار دارند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که کلید کنترل صدا در Cloud III صدای هدفون را بدون توجه به پلتفرمی که از آن استفاده می کنید تنظیم می کند. به عنوان مثال، صدا در سیستم رایانه شخصی ویندوز من هنگام استفاده از چرخ صدا تغییر نمی کند و بیشتر شبیه آستانه آنالوگ عمل می کند، که من ترجیح می دهم زیرا پاسخگوتر است و هر گونه هنگ احتمالی ویندوز را دور می زند.

بخوانید  Get A SanDisk 1.5TB MicroSD For Over $60 Off
شما می توانید HyperX Cloud III را به یک چوب شور بچرخانید و خوب خواهید بود، اما احتمالاً نمی خواهید.
شما می توانید HyperX Cloud III را به یک چوب شور بچرخانید و خوب خواهید بود، اما احتمالاً نمی خواهید.

FFXIV می‌تواند یک بازی صوتی فوق‌العاده باشد، بنابراین زاویه در اینجا به معنای کسب مزیت از طریق صدای موقعیتی نیست – بلکه بیشتر در مورد وضوح موسیقی و جلوه‌های صوتی مختلف است. در حالی که می توانم بگویم که صداهای به ظاهر ناهماهنگ تر و واضح تر با هدفون های پیچیده تر و گران قیمت تر به نظر می رسند، Cloud III هنوز هم تجربه شنیداری لذت بخشی را ارائه می دهد. میانه ها و بلندی ها می توانند در ولوم های بسیار بالا در مقایسه با تنظیمات صوتی رده بالا کمی خشن باشند، اما برای یک هدست میان رده، صدایی کامل و دقیق همراه با بیس متعادل را تکمیل می کنید. بین بوق‌های مکانیک رئیس تلگراف، فریادهای نبرد و جلوه‌های صوتی شخصیت‌های مهمانی شما که به HAM می‌روند، و موسیقی متن دقیق، می‌تواند شدید باشد، اما Cloud III به زیبایی از پس همه این‌ها برمی‌آید.

شب حمله بیبی است و ما در شرف پاک کردن آن هستیم!
شب حمله بیبی است و ما در شرف پاک کردن آن هستیم!

اکنون، همانطور که قبلاً اشاره کردم، میکروفون شاید تاثیرگذارترین چیز در مورد Cloud III باشد. هنگامی که صحبت از کلاه ایمنی به میان می آید، این اغلب یک فکر بعدی است. تا زمانی که بتوانید به وضوح شنیده شوید، بسیار خوب است. با این حال، Cloud III با میکروفون 10 میلی‌متری خود با فیلتر پاپ مش داخلی، نزدیک‌ترین میکروفون هدستی است که شنیده‌ام به یک میکروفون USB مستقل می‌آید. من خودم را از طریق Audacity ضبط کردم و وقتی آن را خواندم شگفت زده شدم – هرگز ضبط پادکست با میکروفون هدست را توصیه نمی کنم، اما این یکی از مواردی است که احتمالاً می توانید از آن فرار کنید.

حکم

همچنین باید از هر هدست 100 دلاری برای تمام آن جلوه‌های صوتی ظریف اما حیاتی در بازی‌هایی مانند Valorant انتظار صدای موقعیتی مناسب را داشته باشید. رد پاهای دشمن، تحریک توانایی های مامور و شلیک سلاح های خاص، همگی نشانه های صوتی مهمی هستند که تاکتیک های لحظه به لحظه را به شما اطلاع می دهند و قادر به رمزگشایی از کجا هستند. با کلاه ایمنی Cloud III. این یکی از آن موقعیت‌هایی است که صدا به تنهایی بازی شما را بهبود نمی‌بخشد، زیرا شما همیشه باید در بازی هدف بگیرید و تصمیمات درستی بگیرید، فقط نمی‌خواهید روی یک تنظیم صوتی بنشینید که قادر به انجام آن نیست. این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. و به من اعتماد کنید، Cloud III تحت پوشش قرار خواهید گرفت.

بخوانید  چرا ما نگران بازسازی متال گیر سالید 3 هستیم؟

نرم افزار Ngenuity دسترسی به صدای فضایی DTS Headphone:X را فراهم می کند، که نوعی صدای فراگیر مجازی است که سعی می کند این تجربه صوتی کامل و همهجانبه را تقلید کند. این یک ویژگی است که در اولویت قرار می گیرد، اما چیزی نیست که من بخصوص آن را دوست داشته باشم، زیرا به نظر می رسد که برای بازی یا موسیقی بیش از حد ساخته شده است.

هدبند بهبود یافته همچنین به کاهش فشار روی بالای سر شما کمک می کند – Cloud II قبلاً از این نظر خوب بود، اما بالشتک اضافی روی هدبند مطمئناً مورد استقبال قرار می گیرد. یکی از ویژگی‌هایی که آرزو می‌کردم Cloud III داشته باشد، چرخاندن گوش‌کاپ‌ها بود – اگرچه فضای سر کافی برای گوش‌کاپ‌ها وجود دارد تا یک مهر و موم محکم در اطراف گوش‌های من ایجاد کند، اما سهولت استفاده از آن زمانی که دور گردنم قرار می‌دهم می‌توانست بسیار خوب باشد. . با این حال، اخلاق طراحی unibody براق در اینجا اولویت دارد، و من از این عصبانی نیستم.

کیفیت صدا

اما چیزی که Cloud III را به یکی از راحت‌ترین هدست‌های موجود تبدیل می‌کند، حداقل نیروی گیره‌ای است که قبلاً ذکر شد. هدست معمولی من، Sennheiser HD 599، در برابر فشار اطراف گوش‌های من بسیار سبک است، اما هدست‌های دیگری مانند Sony Pulse 3D که من در PS5 استفاده می‌کنم، برای جلسات طولانی‌تر کمی فشرده می‌شوند. Logitech G Pro X 2 که من به تازگی بررسی کردم نسبت به مدل قبلی خود به طور قابل توجهی در این جنبه بهبود یافته است، اما HyperX Cloud III برنده واقعی در این رده خاص است. تعادل بین انعطاف پذیری و استحکام قابل توجه است و نتیجه هدستی است که در اطراف گوش ها سبک می شود در حالی که هنوز به راحتی روی سر شما می نشیند.

انعطاف پذیری Cloud III بسیار زیاد است.
انعطاف پذیری Cloud III بسیار زیاد است.

تغییراتی مانند بالشتک‌های کمی نرم‌تر، گوش‌کاپ‌های زاویه‌دار و صدای متعادل‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرند. با این حال، من متوجه شدم که قابل توجه ترین ارتقا کیفیت چشمگیر میکروفون است که به ویژه برای یک هدست درجه یک است. و ترکیبی از انعطاف‌پذیری، دوام و حداقل نیروی گیره‌ای، ویژگی‌های کلیدی هستند تا Cloud III را از منظر راحتی و ارگونومیک به‌طور چشمگیری طراحی کند. این زرق و برق دار نیست، و با مجموعه ای از ویژگی ها یا سفارشی سازی شما را شگفت زده نخواهد کرد، اما با قیمت خرده فروشی استاندارد 100 دلار آمریکا، یک هدست عالی دریافت می کنید – نه بیشتر، نه چیزی کمتر.

بسته بندی و ویژگی ها

پس از مشاهده هدست‌های جدید با سرعت نسبتاً سریعی در طول سال‌ها، عادلانه است که وقتی به گزینه‌های جدیدتری مانند HyperX Cloud نگاه می‌کنیم، تعجب کنیم که این هدست‌ها از یک تکرار به بعد چیست. معمولاً چند پیشرفت جزئی بین هر مدل وجود دارد، و گاهی اوقات برای شرکت‌ها کافی است تا محصولات اثبات شده را به‌روزرسانی کنند (همانطور که اخیراً هدست بازی بی‌سیم لاجیتک G Pro X 2 را بررسی کردم). اگرچه حدود هشت سال از عرضه نسخه قبلی خود می گذرد، اما HyperX Cloud III در اینجا قرار دارد، دنباله ای که به تازگی منتشر شده برای Cloud II بسیار مورد احترام است. این گواهی بر کیفیت طراحی هدست قدیمی‌تر است، اما پیشرفت‌ها این نسخه را به جانشینی شایسته و در واقع یکی از بهترین هدست‌های سیمی موجود تبدیل کرده است.

بخوانید  تایید رسمی سریال جدید Game of Thrones بر اساس Dunk and Egg Story

ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که فکر کردن به جایی که هدفون‌ها و تجهیزات صوتی جدید می‌توانند از اینجا بروند، به خصوص با چیزی مانند HyperX Cloud III دشوار است. با توجه به اینکه این هدست در رده میانی قرار دارد، تشخیص هر گونه ایراد دشوار است، بنابراین تعیین اینکه آیا این هدست برای شما واقعاً مناسب است یا خیر، با مجموعه ویژگی های آن ترجیح داده می شود. زیرا HyperX Cloud III با کیفیت کلی صدای خوب برای بازی ها و موسیقی همراه با راحتی بی نظیر انتخاب آسانی است.

Comfort حوزه کلیدی است که HyperX از سایر تولیدکنندگان هدست بهتر است و Cloud III با طراحی عالی خود بهبود می‌یابد. لنت ها این بار کمی ضخیم تر هستند و همچنان با فوم نرم پیچیده شده در موادی شبیه چرم ساخته می شوند که بیش از اندازه کافی برای جلسات طولانی بالشتک ایجاد می کند. با این حال، مانند هر هدستی که از لایه‌های چرمی استفاده می‌کند، همه چیز می‌تواند اطراف گوش‌های شما عرق کند – اگرچه این ماده مهر و موم بهتری برای جلوگیری از نویز ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد کیفیت صدا آواز بخواند، من تمایل دارم موادی به سبک مخملی را برای تنفس ترجیح دهم.

آخرین، اما نه کم‌اهمیت، کیفیت ساخت HyperX Cloud III آن را در میان هدست‌های گیمینگ متمایز می‌کند. نوار فولادی و چنگال‌های آلومینیومی حسی عالی به آن می‌دهند و انعطاف‌پذیری زیادی به آن می‌دهند – می‌توانید هدست را بچرخانید و بچرخانید. هدست را تا جایی که می‌خواهید خم کنید تا آن را روی گنبد بزرگ خود قرار دهید و با ناامیدی آن را روی میز خود بیندازید، پس از اینکه بعد از چرخش به آن اسکراب می‌گویند، اما این کلاه از هم نمی‌پاشد. مسئله فقط یکپارچگی ساختاری نیست. انعطاف‌پذیری همچنین تضمین می‌کند که فشار زیادی به سر شما وارد نمی‌کند، که کلید راحتی است، بنابراین بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

راحتی