ایسوس از مانیتور گیمینگ فوق عریض ROG Swift OLED رونمایی کرد

Rog Swift Super UltraWide OLED با کد مدل PG49WCD این جدیدترین مانیتور گیمینگ 49 اینچی ایسوس با وضوح تصویر است 5120×1440 عملا جای 2 مانیتور 1440p است و با نسبت تصویر 16:9 پنل OLED مورد استفاده این مانیتور منحنی است 1800R دارد و زاویه دید شما را می‌پیچد تا راحتی و وضوح رنگ را حتی در کناره‌های آن صفحه نمایش بزرگ تضمین کند. این پنل از نوع QD-OLED است و دارای رنگ واقعی 10 بیتی و 99 درصد طیف رنگی DCI-P3 است که رنگ های خیره کننده و مشکی عمیق چشمگیر را نمایش می دهد. نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز این مانیتور با فناوری AMD FreeSync Premium Pro و زمان پاسخ 0.03 میلی ثانیه ای آن نیز از جمله ویژگی هایی است که برای گیمرها اهمیت پیدا می کند.

مانیتور ROG Swift OLED دارای یک جوی استیک با دسترسی آسان است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را سریع و آسان تنظیم کنید. البته گاهی اوقات این ابزار می تواند آزاردهنده باشد و به همین دلیل نرم افزار ASUS DisplayWidget Center توسعه یافته است. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می دهد که حالت GameVisual را تغییر دهد و به عنوان مثال ابزارهایی مانند فریم سنج را اضافه کند. البته رابط کاربری این برنامه دارای ابزارها و امکانات بیشتری است که به شما کمک می کند تا سلامت صفحه نمایش خود را به عنوان مثال با تغییر برخی عناصر حفظ کنید.

نمایشگر OLED فوق عریض ASUS Rog Swift

ایسوس در رویداد Computex 2023 مانیتور گیمینگ Rog Swift Super UltraWide OLED رونمایی کرد

بخوانید  ویدیوی گیم پلی کوتاهی از بازی ترسناک Amnesia: The Bunker را پخش کنید

در نهایت، نظرات خود را در مورد ROG Swift OLED PG49WC با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پنل‌های OLED می‌توانند گرمای زیادی تولید کنند، که ایسوس را ملزم می‌کند تا کارشناسان خنک‌کننده سیستم را برای اطمینان از خنک ماندن مانیتور در طول استفاده‌های سنگین بیاورد. گرم کردن پنل های OLED می تواند منجر به سوختگی شود و عمر پنل را کاهش دهید. برای جلوگیری از این مشکل، از یک لایه گرافن در پشت این پنل استفاده شده است تا به طور موثر گرما را به آرامی و با قدرت بیشتری دفع کند. گرافن نازک ترین و قوی ترین نانو ماده در جهان از نظر هدایت حرارتی است 5300W/mK آن بسیار برتر از پتانسیل نقره، مس، طلا یا آلومینیوم است. به لطف این تکنیک مدرن، صفحه نمایش ASUS ROG Swift می تواند با قابلیت HDR به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسد.

بازی را روی مانیتور ASUS Rog Swift Super UltraWide OLED اجرا کنید