بررسی مجدد Crisis Core: Final Fantasy 7 – Conflict Resolved

با این حال، همه فیلم‌های Crisis Core Reunion به این خوبی پیر نشده‌اند. برای شروع، بازی دارای تعداد زیادی نبرد تصادفی است. گاهی اوقات می‌دیدم که زک را روی دیوارهای داخل بازی فشار می‌دادم تا از قرار گرفتن در مناطق متمرکز که باعث تحریک آن‌ها می‌شد اجتناب کنم. علاوه بر این، Crisis Core Reunion نیز دارد زیاد ماموریت های جانبی با توجه به اینکه بازی در ابتدا برای وجود یک کنسول دستی ساخته شده بود، قابل درک است: هر یک از این ماموریت ها چند دقیقه طول می کشد و اگر چند دقیقه اضافی در حال حرکت داشته باشید برای بازی ایده آل خواهد بود. این ماموریت‌ها که در هنگام بازی بر روی کنسول از آن چارچوب خارج شده‌اند، چندان رضایت‌بخش نیستند. و با توجه به شباهت آنها با وجود اینکه داستان های پس زمینه کمی متفاوت هستند، به سرعت تکرار می شوند.

سیستم‌های گیم‌پلی Crisis Core دست نخورده باقی می‌مانند، البته به طرز خارق‌العاده‌ای ساده‌سازی و بازسازی شده‌اند. کسانی که با گیم پلی بازی آشنا نیستند، آن را غیرعادی اما هیجان انگیز می دانند. به جای سیستم نوبتی Final Fantasy VII، Crisis Core Reunion دارای نبردهای سریع و سبک اکشن است. در حالی که هک کردن، بریدن و مسدود کردن ساده بازی به خودی خود یک زمان سرگرم کننده است، با دشمنان حیله گر که نیاز به بازتاب سریع و برنامه ریزی سریع دارند، زک می تواند تا شش قطعه دنده را نیز تجهیز کند و به او توانایی هایی بدهد، جادوها و توانایی هایی که می تواند در نبرد از آنها استفاده کند. در Crisis Core اصلی، پیمایش در میان تمام این گزینه‌های مبارزه می‌تواند دلهره‌آور باشد، زیرا مجبور بودید از R1 و L1 استفاده کنید تا همه آنها را بچرخانید، سپس X را روی گزینه‌ای که می‌خواهید استفاده کنید فشار دهید. در Crisis Core Reunion، این به طور کامل بازنگری شده است، زیرا اکنون می‌توانید R1 را نگه دارید و همه این توانایی‌ها را به دکمه‌های مختلف اختصاص دهید تا مبارزات ناامیدکننده‌تر و کارآمدتر شوند.

شرحی ارائه نشده است

Crisis Core Reunion همچنین یکی از قابل توجه ترین ویژگی های بازی اصلی را بهبود می بخشد: Digital Mind Wave. DMW نیز نامیده می‌شود، این یک تقویت‌کننده نبرد مانند اسلات است که دائماً در حال چرخش است که در هنگام نبرد در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش شما پنهان می‌شود. آیکون‌هایی که در اسلات‌ها نمایش داده می‌شوند، شخصیت‌ها و احضاریه‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها مواجه می‌شوید، با شخصیت‌هایی که بر اساس رابطه زک با آن‌ها به شما استراحت می‌دهند، و احضارها به شما این توانایی را می‌دهند که، خب، آنها را فراخوانی کنید. همانطور که روابط شما با شخصیت های خاص تغییر می کند، احتمال ظاهر شدن آنها در DMW کم و بیش افزایش می یابد. در تئوری یک است بطور باور نکردنی ویژگی عجیب و غریب، زیرا این دستگاه اسلات وظیفه دارد به شما امکان می دهد تأثیرگذارترین حرکات خود را انجام دهید و همچنین سطح بالا را افزایش دهید. با این حال، در اجرا، DMW بسیار سرگرم کننده و رضایت بخش است، به طور کلی برای بازیکنان به اندازه کافی خوب کار می کند در حالی که یک عنصر تصادفی را به نبردها معرفی می کند که آنها را تازه نگه می دارد.

بخوانید  انتقاد رئیس مایکروسافت از رگولاتور بریتانیا به دلیل مسدود کردن قرارداد Activision: "تاریک ترین روز"

همانطور که گفته شد، Crisis Core Reunion به عنوان یک بازسازی مستقیم به بازار عرضه می شود، بنابراین منطقی است که همه چیز وجود دارد و من نمی توانم استودیو را به خاطر حمل بیش از حد محتوای قبلی سرزنش کنم. با این وجود، بازی از یافتن راه هایی برای جذاب تر کردن و قدیمی تر کردن این محتوا بسیار سود می برد. در واقع، تنها ویژگی که می توانم بگویم به طرز وحشتناکی توسط استودیو نادیده گرفته شده است، دیالوگ های بازی است که می تواند به نظر بی نظم و بسیار “JRPG اوایل دهه 2000” باشد. این امر با شگفت‌انگیز بودن تغییرات و افزودن‌های دیالوگ‌ها در Final Fantasy VII Remake تشدید می‌شود که شخصیت‌های فوق‌العاده را بهبود بخشید و داستان کلی را عمیق‌تر و قابل درک‌تر کرد. در حالی که Crisis Core Reunion به دنبال گسترش یا اختراع مجدد خود به همان روشی که Remake انجام داد، نبود، چند ترفند – و شکست‌های ناخوشایند کمتر از Aerith – راه طولانی را طی می‌کرد.

Crisis Core همچنین دارای مواد fusion materia است که به شما امکان می‌دهد مواد سطح بالاتر را انتخاب کنید و آن را با انواع دیگر ترکیب کنید تا جادوها و توانایی‌های جدید و قدرتمندتری ایجاد کنید. در حالی که آسیاب کردن مواد در Final Fantasy VII مسلماً قبلاً سرگرم کننده بود، اجرای این سیستم ترکیبی آن را رضایت بخش تر می کند. به جای افزایش قدرت Fira خود، ادغام مواد به شما امکان می دهد جادوهای کاملاً جدیدی ایجاد کنید، مانند ترکیب Fira گفته شده با Assault Twister برای ایجاد Fira Blade، توانایی ای که بدون استفاده از MP به آسیب های جادویی می پردازد. علاوه بر این، می‌توانید مواردی را در حین ادغام اضافه کنید که در صورت تجهیز به Zack، آمار او را تغییر دهید. من زمان زیادی را صرف مدیریت و ادغام مطالب خود در حین بازی Crisis Core Reunion کردم، و در حالی که لزوماً اهل کاردستی نیستم، از هر دقیقه آن لذت بردم.

در نهایت، اگر وارد Crisis Core Reunion شوید و منتظر یک بازسازی یک به یک از Crisis Core، چیزهای عجیب و غریب و همه چیز باشید، کمترین ناامید نخواهید بود. این یک نسخه بسیار بهبود یافته از یک بازی عالی است، بازی که همه طرفداران Final Fantasy VII تشنه داستان بیشتری هستند، بهتر است آن را بازی کنند. در حالی که نباید انتظار هیچ گونه محتوا یا بازبینی داستان جدیدی را داشته باشید (از همه شما که امیدوار بودید پوزش می طلبم، اعتراف می کنم که من هم چنین بودم)، می توانید انتظار یک قصیده قدرتمند برای بهترین مردی که تا به حال ملاقات کرده اید و میراثی داشته باشید داشته باشید. او گذشت

در نسخه اصلی Crisis Core، این ویژگی به دلیل “فاز مدولاسیون” آن مورد انتقاد قرار گرفت که باعث توقف نبردها می شد زیرا اسلات ها کل صفحه را اشغال می کردند. این مراحل دیگر وجود ندارند، اگرچه Crisis Core Reunion همچنان نبردها را قطع می‌کند تا زمانی که مکان‌ها روی شخصیت‌های خاصی قرار می‌گیرند، صحنه‌های کوتاهی را نشان می‌دهد. از آنجایی که زمان ما با زک بسیار کوتاه است، من این کات سین ها را نه تنها برای تماشای جذاب، بلکه ضروری دیدم. به‌عنوان یک فرد برون‌گرا که به شدت به افراد اطرافش وفادار است (فقط به تعداد پیام‌هایی که مرد دریافت می‌کند نگاه کنید)، داشتن این مکانیسم که در آن روابط زک در وضعیت روانی او نقش دارد – و متعاقباً در نحوه دعوای او – یک انتخاب درخشان است که بدون افزودن ساعت ها به داستان Crisis Core، چیزهای زیادی درباره او به ما می گوید. همه این ویژگی‌های منحصربه‌فرد تفاوت محسوسی را در گیم‌پلی Final Fantasy VII و Crisis Core ایجاد می‌کنند، که توضیح می‌دهد که Zack و Cloud واقعا چقدر متفاوت هستند.

بخوانید  راهنمای تقویت سلامت شاهزاده ایرانی: تاج گمشده - همه گل ها و گلبرگ های درخت سوما
شرحی ارائه نشده است

در Crisis Core Reunion، تأثیر احساسی همه این رویدادها به لطف این واقعیت که کل بازی اکنون دارای صداگذاری کامل است، تقویت می شود. در حالی که برخی از صداپیشگی ها نیاز به عادت کردن دارند، زیرا با اجراهای اصلی Crisis Core متفاوت هستند، صداپیشگان جدید کار فوق العاده ای برای جذاب تر کردن داستان از همیشه انجام می دهند. این صداپیشگی همچنین تأثیر عمیقی بر نحوه درک ما از Sephiroth با پیشرفت داستان دارد – اجرای تایلر هوچلین او را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند زیرا حقیقت تولدش به آرامی آشکار می‌شود و مارپیچ رو به پایین او دلخراش‌تر می‌شود. با توجه به این نکته، از شنیدن اینکه چندین بازیگر جدید سریال استعدادهای خود را به شخصیت هایی که در Crisis Core Reunion ظاهر می شوند، از جمله Tifa، Aerith، Tseng، Reno، Rude و چندین نفر دیگر، به وجد آمدند. همه اینها بخشی از تلاش Square Enix برای انسجام بیشتر Crisis Core با Final Fantasy VII Remake است که در نهایت با اشتیاق انجام می‌دهد.

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion را دنبال می کند، زک فیر، مرد جوان با استعدادی که به سرعت به درجه سربازی می رسد – نیروی رزمی نخبه Shinra – تا در کنار دیگر قهرمانان افسانه ای مانند Genesis، Angeal و غیره قرار گیرد. Sephiroth بدنام فقید. با این حال، هنگامی که اطلاعات مربوط به آزمایش‌های مختلف شینرا روی این جنگجویان نخبه آشکار می‌شود، این چهار همکار به سرعت خود را در تضاد می‌بینند. به ناچار، این تنش ها جرقه وقایع Final Fantasy VII، از جمله چرخش Sephiroth به جنون، سوزاندن Nibelheim، و Cloud در کل این مصیبت را برانگیخت. با این حال، Crisis Core فقط به عنوان یک پیشرو برای چیزی بزرگتر وجود ندارد، زیرا می‌تواند روایت جذاب، صمیمی و تأثیرگذار خود را ببافد.

بازسازی Crisis Core: Final Fantasy VII، محصول انحصاری PSP در سال 2007، Crisis Core Reunion یک بازگویی وفادارانه از داستان Zack Fair با ارتقاهای بصری چشمگیر، صداگذاری کامل، و چندین تغییر کیفیت زندگی است. با توجه به اینکه این بازی قبلاً به عنوان یک پیش درآمد فانتزی و یکی از بهترین عناوین PSP معرفی شده بود، جای تعجب نیست که این نسخه پیروز شود و Crisis Core را به عنوان اصلی امروزی برای طرفداران Final Fantasy VII تبدیل کند. نه تنها Crisis Core Reunion بازی نسبتاً سختی را به چندین کنسول جدید می‌آورد و به مخاطبان بیشتری اجازه می‌دهد تا این عنوان را تجربه کنند، بلکه بازی را از یک تجربه قابل حمل کوچک‌تر به چیزی تبدیل می‌کند که می‌توان با افتخار در آن ایستادگی کرد. Final Fantasy VII طرف را به عنوان یک همراه شایسته بازسازی کنید.

بخوانید  نمایش غارتگر شکاری در تصویر تازه فیلم Prey
شرحی ارائه نشده است

داستان دهقانی خودخوانده که تبدیل به سرباز کلاس اول شده است، مانند خود زک فر، قهرمان داستان، در هاله ای از رمز و راز قرار ندارد. اگر با Final Fantasy VII یا هر یک از اسپین‌آف‌ها، پیش درآمدها، بازسازی‌ها یا انیمیشن‌های مختلف آن درگیر شده‌اید، به احتمال زیاد وزن میراث آن را درک می‌کنید – که، تصادفاً، تنها با وزن شمشیر او مطابقت دارد. . با این حال، اگر به دنبال راهی قطعی برای تجربه آن هستید، به Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion نگاه نکنید.

این شاهکار همچنین با مراقبت تیم در ارتقاء جلوه های بصری Crisis Core انجام می شود. هر مکان سرسبز، پیچیده و بهینه‌سازی شده است تا بیشتر شبیه دنیایی باشد که در Final Fantasy VII Remake می‌بینیم و سفرهای بازی به جونو، کوستا دل سول، نیبلهایم، شینرا مانور و گونگاگا را فراهم می‌کند – مناطقی که من به آن‌ها نمی‌روم. هنوز به بازسازی تبدیل شده است، اما در آینده خواهم دید – کمی سورئال. در Crisis Core Reunion، احتمالاً برای اولین بار طعم بازی Final Fantasy VII Rebirth را می‌بینیم، که اگر از طرفداران سرسخت آن هستید، بازی را به خودی خود ارزش بازی کردن دارد. به عنوان کسی که چند سال گذشته را گذرانده است تا ببیند مانور سرگردان Shinra چگونه خواهد بود، یا خیابان‌های جونو چقدر می‌توانند بزرگ باشند، زیرا Cloud وظیفه رژه آن‌ها را دارد، این یک تجربه تکان دهنده برای دیدن پیش‌نمایش گرافیکی کمتر از آن بود. آنچه در افق خودنمایی می کند

این تا حد زیادی به خاطر شخصیت اصلی بازی است.در حالی که مرد اصلی بازی Final Fantasy VII، Cloud Strife، تمایل به زبان نرم و کمی بداخلاق دارد، زک بسیار پرشور و فوق العاده دوست داشتنی است. در طول بازی، مربی زک، آنجیل، مبارز را با یک توله سگ مقایسه می‌کند و با محبت او را به خاطر بیش فعالی و اشتیاقش مسخره می‌کند. با این حال، در مقایسه با سایر اعضای SOLDIER – مانند Angeal رواقی، Genesis تاریک و شاعرانه، و Sephiroth عملگرا – Zack یک نفس تازه است که به طور گسترده در برنامه SOLDIER (به ویژه توسط Cloud) به دلیل مهارتش مورد تحسین قرار گرفته است. غیرت و طبیعت دلگرم کننده در خارج از شینرا، این ویژگی ها او را برای گلفروش مورد علاقه ما، آئریث، که رابطه عاشقانه کوتاه اما قدرتمندی با زک به اشتراک می گذارد، با تماس های تلفنی از راه دور و نامه های حساس نیز دوست دارد.

شرحی ارائه نشده است