افزایش قیمت بازی های ایکس باکس

در بیانیه ای به IGN، مایکروسافت اعلام کرد که از سال 2023، تمام بازی های شخص اول (انحصاری ساخته شده توسط تیم های اختصاصی) برای Xbox Series X در دسترس خواهند بود. Xbox Series S با قیمت 70 دلار به فروش می رسد. این خبر به تازگی اعلام شده است فیل اسپنسررئیس بخش بازی های مایکروسافت به افزایش احتمالی قیمت کنسول ایکس باکس، بازی و سرویس اشتراک اشاره کرد.

با تایید مایکروسافت، بازی های انحصاری نسل نهم ایکس باکس تا اوایل سال 2023 70 دلار قیمت خواهند داشت.

مایکروسافت در مورد افزایش قیمت بازی های انحصاری Xbox می گوید: «این قیمت نشان دهنده محتوا، مقیاس و پیچیدگی فنی این بازی ها است. تمام عناوین ایجاد شده توسط تیم های ما در ایکس باکس نیز در همان روز عرضه در Game Pass در دسترس خواهند بود.

با شروع نسل نهم و عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، بسیاری از ناشران بزرگ در صنعت بازی قیمت بازی های AAA خود را افزایش دادند. در چند سال گذشته، فهرست ناشرانی را دیده‌ایم که قیمت بازی‌های بزرگ خود را به 70 دلار افزایش داده‌اند و اکنون تایید شده است که مایکروسافت نیز این روند را دنبال خواهد کرد.

لوگو و بازی انحصاری Xbox

مایکروسافت به شرکت‌های دیگری مانند سونی، الکترونیک آرتز، تیک‌تو اینتراکتیو، اسکوئر انیکس و اکتیویژن پیوسته تا نسخه‌های جدید بازی‌های خود را با قیمت ۷۰ دلار قیمت‌گذاری کند. اوایل سال جاری، یوبی سافت نیز تایید کرد که قیمت محصولات خود را افزایش داده و بازی Skull and Bones را برای کنسول ها با قیمت 70 دلار عرضه خواهد کرد.

بخوانید  این کنترلر غیر رسمی Kingdom Tears عالی به نظر می رسد

بر اساس این بیانیه، بازی های جدید مایکروسافت در سال 2023 مانند Forza Motorsport، Starfield و Redfall همگی با قیمت 70 دلار عرضه خواهند شد. در عین حال، با پرداخت حق اشتراک ماهانه Game Pass، می توان تمامی بازی های فرست شخص ایکس باکس را از روز اول انتشار در این سرویس اشتراک تجربه کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.