بررسی اجمالی بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat تجربه ای جذاب از سری DmC


Devil May Cry: Peak of Combat سعی می کند دقیقاً همان چیزی باشد که از یک بازی در سری Devil May Cry انتظار داریم.

اگر از طرفداران سری بازی های Devil May Cry و از طرفداران بازی های موبایل هستید، احتمالا Devil May Cry: Peak of Combat شما را به وجد خواهد آورد. از گرافیک گرفته تا مبارزات، نوع روایت و گیم پلی، همگی شباهت زیادی به نسخه های کنسولی دارند و می توانند تا حدود زیادی تجربه شیرین نسخه های اصلی را در موبایل به شما بازگردانند.

در همان ابتدا و قبل از پرداختن به ویژگی های بازی، لازم به ذکر است که Devil May Cry: Peak of Combat یک بازی آنلاین است که برای اجرا به اینترنت و دانلود دیتای اولیه نیاز دارد. علاوه بر این، این بازی دارای پرداخت های درون برنامه ای است که تأثیر مستقیمی بر افزایش سطح شخصیت ها دارد و به نوعی چالش ها را آسان تر می کند.

دانته در بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat

بازی اندروید و آیفون Devil May Cry: Peak of Combat واقعاً از نظر گرافیکی در سطح خاصی قرار دارد. زیرا بازی با گرافیک چشم نواز و محیط های عالی بسیار بهینه است و در همان نسخه های اولیه از سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. نکته مهم این است که برای اجرای بازی با حداکثر نرخ فریم و بالاترین تنظیمات گرافیکی تنها به یک گوشی موبایل میان رده نیاز داریم تا با کمترین تاخیر ممکن از بازی لذت ببریم. البته با افزایش دمای گوشی، بازی ممکن است دچار افت فریم شود که در این صورت بهتر است جزئیات گرافیکی را کاهش دهید تا ثبات FPS در تجربه های طولانی مدت تضمین شود.

بخوانید  معاملات بازی Cyber ​​Monday - بهترین معاملات PS5، Nintendo Switch و Xbox اکنون در دسترس است

این بازی دارای گرافیک بهینه سازی شده بسیار خوبی است و تا 120 فریم در ثانیه را پشتیبانی می کند

از نظر گیم پلی نیز باید گفت که بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat توانسته وضعیت ایده آلی را در زمینه همگام سازی سیستم کنترل با شرایط موبایل ایجاد کند. بنابراین اگر تجربه یکی از نسخه های کنسولی Devil May Cry را دارید، احتمالا از گیم پلی بازی Devil May Cry: Peak of Combat لذت خواهید برد. به خصوص اجرای ترکیب‌های مختلف، کاملاً طراحی شده‌اند و همان حس جذابی را که از یک بازی Doyle Me Cry انتظار می‌رود را منتقل می‌کنند.

شخصیت زن در بازی Devil May Cry: Peak of Combat

همانطور که گفته شد بازی Devil May Cry: Peak of Combat بسیار شبیه به نسخه های اصلی است. بنابراین باید گفت که با یک بازی هک اند اسلش بسیار سرگرم کننده روبرو هستیم که در هر مرحله شما را با انبوهی از موجودات اهریمنی و باس های سپاسگزار روبرو می کند. علاوه بر این، شخصیت های معروف این مجموعه مانند دانته، لیدی، ورجیل، نرو و برخی شخصیت های دوست داشتنی دیگر نیز در بازی حضور دارند.

گیم پلی بازی، بسیار شبیه به نسخه های اصلی Duel Me Cry، یک تجربه هک اند اسلش جذاب و سرگرم کننده را ارائه می دهد.

کمپین بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat نیز به صورت فصلی و مرحله ای دنبال می شود. در هر فصل علاوه بر پیشبرد داستان، بازیکن باید تلاش کند تا دشمنان مختلف را در سطوح مختلف شکست دهد. باس های لذت بخشی نیز در بازی وجود دارند که نبرد با هر کدام از آنها می تواند تا حدودی مهارت های شما را محک بزند.

بخوانید  نحوه نصب کاستوم رام Pixel Experience در گوشی اندروید

به طور کلی نسخه موبایل بازی Duel Me Cry در کنار گرافیک بالایی که ارائه می دهد برای انواع گوشی های موبایل مخصوصا گوشی های میان رده بهینه شده است و به عنوان یک بازی هک اند اسلش روی موبایل بسیار ایجاد می کند. بازی مفرح. و یک تجربه سرگرم کننده پس اگر به بازی های هک اند اسلش یا سری Devil May Cry علاقه دارید، تجربه بازی Devil May Cry: Peak of Combat را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat

تحریریه مجله بازی یک گیمر