بازی Wild Hearts پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت

بازی Wild Hearts قرار است در تاریخ 28 بهمن (17 فوریه) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه PC این بازی در سه فروشگاه Steam، Origin و Epic Games عرضه خواهد شد.

Koi Tecmo و Electronic Arts در خبری رسمی تایید کردند که بازی Wild Hearts شامل پرداخت درون برنامه ای نمی شود و تمامی محتویات پس از راه اندازی مانند بسته های الحاقی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. لوئیس هاروی، تهیه کننده اجرایی Wild Hearts در مصاحبه اخیر خود توضیح داد: «تمامی محتوای پس از عرضه رایگان خواهد بود، از جمله Kemonoهای جدید و موارد دیگر. ما قصد نداریم پرداخت های درون برنامه ای ارائه دهیم.”

شخصیت Wild Hearts که به سمت هیولا می دود

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Wild Hearts با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این کمپین پس از پایان، بازیکنان با Kemono قدرتمندتری روبرو خواهند شد و به روز رسانی های پس از راه اندازی محتوای این بخش را گسترش می دهد. هاروی همچنین تایید کرد که نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X بازی Wild Hearts به صورت پیش‌فرض دارای حالت گرافیکی Performance با وضوح 1080p و 60 فریم بر ثانیه خواهند بود. علاوه بر این، بازیکنان می توانند حالت اختیاری کیفیت را برای وضوح 4K و 30 فریم در ثانیه فعال کنند.

طبق گفته Koi Tecmo، Wild Hearts پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت و تمام محتوای پس از انتشار رایگان خواهد بود.

بخوانید  CD Projekt رکورد بهترین عملکرد درآمدی را در سه ماهه سوم سال مالی ثبت کرد

Kemono نام مستعار هیولاهای بزرگ در Wild Hearts است که بازیکنان باید به تنهایی یا با حداکثر دو بازیکن دیگر در حالت همکاری شکار کنند. هاروی در ادامه مصاحبه خود اعلام کرد بازیکنانی که می خواهند این بازی را به صورت تک نفره تجربه کنند، می توانند آن را کاملا آفلاین بازی کنند. برای بازیکنانی که کمپین Wild Hearts را تکمیل می کنند، محتوای پس از اتمام نیز گنجانده شده است.

با این حال، همه پاسخ های هاروی به سوالات مثبت نبود. او در کنار تایید اینکه هیچ زره مخصوص زنانه در زمان عرضه Wild Hearts در دسترس نخواهد بود، همچنین اعلام کرد که بازی توسط Steam Deck پشتیبانی نخواهد شد. البته هاروی ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده این بازی را روی پلتفرم Steam Deck منتشر کند.