داستان Death Stranding 2 بر شخصیتی که ال فانینگ بازی می کند متمرکز است

Nicolas Winding Refn در مورد هیدئو کوجیما به ال فانینگ بسیار مثبت صحبت کرد و این سازنده بازی ژاپنی را یک نابغه دانست. به همین دلیل است که فانینگ با وجود ناآشنایی خود با دنیای بازی های ویدیویی، تشویق شد تا با کوجیما همکاری کند. در ادامه، این بازیگر 24 ساله در یک جلسه آنلاین با سازنده Death Stranding و Metal Gear شرکت کرد. تا کوجیما داستان Death Stranding 2 را برای او تعریف کند.

در اخبار بازی و به لطف قسمت جدید پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما مشخص شده است که داستان بازی Death Stranding 2 حول شخصیت ایفای نقش می‌شود ال. فانینگ تبدیل شده است. فانینگ که با آثاری مانند The Great و The Neon Demon شناخته می شود، با کوجیما درباره قسمت جدید پادکست صحبت کرد.

بازی Death Stranding 2 محصول کوجیما توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی استیشن 5 در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.

ال فانینگ، شیطان نئونی در Death Stranding 2 هیدئو کوجیما

همانطور که برخی از طرفداران پیش بینی کرده بودند ظاهرا شخصیت اصلی بازی DS2 همان شخصیت Elle Fanning است که مسئولیت بازی را بر عهده دارد.

توضیح کوجیما در مورد شخصیت Elle Fanning که وظیفه بازی آن را دارد، در آن زمان فانینگ آنقدر کنجکاو بود که می خواست به تیم سازنده این بازی بپیوندد. جف کلیدر این قسمت از پادکست، تهیه کننده و مجری The Game Awards اشاره کرد که شخصیت منتسب به ال فانینگ در داستان DS2 نقش اساسی دارد. تا جایی که به گفته کیلی، داستان این دنباله به طور اختصاصی برای این شخصیت نوشته شده است.

بخوانید  بازی جدید لاک پشت های نینجا در سبک اکشن و نقش آفرینی معرفی شد
کوجیما به شدت فانینگ را تحسین می‌کند و می‌خواست که او از آغاز دنباله Death Stranding به این پروژه بپیوندد. پیوند بین این دو نیکلاس ویندینگ Refn، فیلمساز دانمارکی ساخته شد. فردی که آثاری مانند Drive و Pusher را می توان در کارنامه اش دید. فانینگ در فیلم Neon Devil به کارگردانی Refn بازی کرد.