بازی Star Wars Jedi Survivor تعداد بازیکنان همزمان بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد

این رقم حتی به کمتر از 50 درصد هم رسیده بود و این را نمی توان برای یک تولیدکننده بزرگ با بودجه کلان دستاوردی شایسته در نظر گرفت. به هر حال، طبق آمار SteamDB، بازی Star Wars Jedi Survivor توانست 63500 بازیکن را به طور همزمان جذب کند و رکورد نسخه قبلی خود را بشکند. این عدد برای Fallen Order به 46500 رسید.

انتشار آثار جدید همیشه به این معنی است که بازیکنان بیشتری می توانند یک بازی را تجربه کنند و طبیعی است که مشکلاتی در بازی ها ایجاد شود. تا زمانی که در یک محیط خاص اتفاق بیفتد، طبیعی است و باعث اعتراض کاربران نمی شود. اما الکترونیک آرتز این کار را انجام نمی دهد و بازی ها در حالت ناتمام ظاهر می شوند.

EA نیز بابت این موضوع به صورت نیمه جان عذرخواهی کرد و به جای قبول مسئولیت، بخشی از جامعه بازی را مقصر دانست. نتایج این رویداد در یادداشت بازی در فروشگاه استیم مشخص شده است. در حالی که 85٪ از نقدها برای Jedi: Fallen Order مثبت بودند، این میزان برای Jedi: Survivor فقط 50٪ است. بازی به سختی نمره متوسط ​​گرفت.

متاسفانه این کمپانی از اتفاقات Battlefield 2042 درس نگرفته و اکنون Star Wars Jedi: Survivor را در حالت نیمه تمام منتشر کرده است. مشکلات بازی شامل استفاده بیش از حد از VRAM، عدم بهینه سازی برای CPU های مدرن و خرابی است. بسیاری از کاربرانی که سیستم بسیار قدرتمندتری نسبت به سیستم مورد نیاز دارند نیز از عملکرد ضعیف آن شکایت دارند.

بخوانید  Dev پیشنهاد می‌کند که Payday 3 برای بازی به یک اتصال همیشه آنلاین نیاز دارد

علیرغم مشکلات مربوط به عملکرد، بازی Star Wars Jedi Survivor هم‌زمان به شمار می‌رود این 37 درصد بیشتر از نسخه قبلی آن است.

از آنجایی که بازی Star Wars Jedi: Survivor مشکلات زیادی دارد، ممکن است به بازیکنان توصیه شود که به نسخه قبلی دانگرید کنند و تا زمانی که پچ مناسب منتشر شود و مشکلات برطرف شود، از آن لذت ببرند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر