فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 به پایان رسید

“[تقدیم] به بهترین گروهی که تا به حال بوده و خواهد بود. کسانی که آنجا نبودند هرگز نخواهند فهمید. کسانی که حضور داشتند هرگز فراموش نمی کنند. با صمیمانه ترین تشکر و سپاس فراوان؛ نه تنها از شما، بلکه از طرف خانواده و عزیزانتان.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در واقع به عنوان اولین قسمت از یک مجموعه دو قسمتی شناخته می شود و به نظر می رسد این سریال با نمایش قسمت دوم به پایان می رسد. Dead Reckoning Part Two قرار است در ژوئن 2024 اکران شود.

در اخبار سینما و تلویزیون، کریستوفر مک کوریکارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One معروف به Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داد. جالب است بدانید که پروسه این کار سه سال به طول انجامید. فیلمبرداری قسمت آخر این مجموعه اکشن در سال 2020 و کمی قبل از شروع همه گیری کووید-19 آغاز شد. کارگردان نامبرده در اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد و گفت:

طبق اطلاعات موجود ظاهرا ساخت این فیلم با بودجه 290 میلیون دلاری انجام شده است. تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل و مارک گاتیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در 14 جولای سال جاری اکران می شود.

بخوانید  ظاهر جدید گانوندورف در Tears Of The Kingdom قصد داشت مردم را «عاشق او» کند.

سازندگان فیلم Mission Impossible 7 اعلام کرده اند که فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار به پایان رسیده است.

این اثر سینمایی به عنوان سومین قسمت از مجموعه فیلم های Mission Impossible شناخته می شود که به کارگردانی کریستوفر مک کوری عهده دار بوده است پس از موفقیت فوق العاده قسمت های پنجم و ششم این مجموعه که شامل عناوین Rogue Nation و Fallout می شود، کارگردان مورد نظر و تام کروز، بازیگر سرشناس سینما در نقش اتان هانت دوباره همکاری کرد.

تام کروز

نظرت چیه عزیزم؟ آیا فیلم های قبلی این مجموعه را تماشا کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول و قسمت دوم پشت سر هم فیلمبرداری شدند. قسمت اول در حال حاضر در مرحله نهایی تولید (پس از تولید) می باشد.