بازی Fallout در یک روز به 5 میلیون بازیکن می رسد

ظاهراً فرنچایز Fallout در حال رونق است. Bethesda اعلام کرد که در تمام بازی‌های Fallout، این سری اخیراً به نزدیک به 5 میلیون بازیکن در یک روز رسیده است.

Fallout 76 به تنهایی بیش از یک میلیون نفر از این بازیکنان را به خود اختصاص داده است. توسعه دهنده در یک پست رسانه اجتماعی گفت: “Holy Moly”. Bethesda نگفت که این نقطه عطف در چه روزی رخ داده است، اما تعداد پخش کننده های Fallout از زمان پخش برنامه تلویزیونی Prime Video در 10 آوریل روند صعودی داشته است.

جاناتان راش، مدیر خلاق Fallout 76 در Bethesda، گفت دیدن هجوم زیاد بازیکنانی که به بازی می‌آیند شگفت‌انگیز است. “لحظه ای بسیار هیجان انگیز با بسیاری (بسیاری) بیشتر در راه است!” راش گفت.

Fallout 76 و Fallout 4 در حال حاضر در بین 10 بازی پرفروش Steam قرار دارند و هر دو در 50 بازی پربازیگر در Steam قرار دارند.

به‌روزرسانی نسل فعلی Fallout 4 در تاریخ 25 آوریل عرضه خواهد شد، بنابراین به احتمال زیاد به زودی شاهد تغییرات بیشتر بازیکنان خواهیم بود. به‌روزرسانی رایگان به بازیکنان امکان می‌دهد بین حالت‌های عملکرد و کیفیت، با پشتیبانی تا 60 فریم در ثانیه و «رزولوشن‌های افزایش‌یافته» برای افرادی که در قوی‌ترین سیستم‌ها بازی می‌کنند، یکی را انتخاب کنند.

در تلفن همراه، درآمد روزانه Fallout Shelter در عرض 24 ساعت پس از پخش این مجموعه تلویزیونی به 80000 دلار رسید، از 20000 دلار در روز قبل از شروع سریال.

در مورد سریال تلویزیونی، Prime Video هر قسمت از فصل 1 را در تاریخ 10 آوریل منتشر کرد، بنابراین طرفداران اکنون می توانند کل سریال را پرخوری کنند. فصل دوم هم اکنون در دست ساخت است و ممکن است در نیو وگاس اتفاق بیفتد.

بخوانید  امکان ساخت بازی Iron Man توسط استودیو Motive با موتور Unreal Engine

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر