انیمه ربات وحشی مدت کوتاهی پس از آن منتشر خواهد شد

یونیورسال و دریم ورکس اعلام کردند که تاریخ انتشار انیمه ربات وحشی به تعویق افتاده است و این انیمیشن مدت کوتاهی پس از آن منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن بعدی DreamWorks تغییر کرد. یونیورسال و دریم ورکز اعلام کرده اند که انیمیشن ربات وحشی دیگر برای اکران در 20 سپتامبر 2024 (30 سپتامبر 1403) برنامه ریزی نشده و اکران آن یک هفته به تعویق افتاده است. انیمه ربات وحشی اکنون قرار است در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 اکتبر 1403) اکران شود تا از رقابت مستقیم با انیمیشن Transformers One که تاریخ انتشار آن یک هفته به تعویق افتاد جلوگیری شود.

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نیگی، کیت کانر، استفانی شاو، مارک همیل، مت پری و وینگ رایمز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشه ربات وحشی هستند. کریس سندرز، کارگردان آثار موفقی چون Lilo & Stitch، How to Train Your Dragon، The Croods و The Call of the Wild، مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن بر اساس رمانی به همین نام نوشته پیتر براون ساخته شده است.

ربات وحشی داستان Razum 7134 را دنبال می کند و در جزیره ای متروک به ساحل می رود. داستان کارتون از آنجا شروع می شود که او محافظ غیرمنتظره غازی یتیم می شود که نامش را برایت بیل می گذارد. آنها با هم برای زنده ماندن در یک محیط سخت تلاش می کنند، اما تنها با کمک یک گروه نزدیک از حیوانات نامتجانس که ابتدا دوستان و سپس خانواده می شوند.

بخوانید  Apex Legends Leaker ادعا می کند که Rumble LTM تک نفره قانونی است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر