مجموعه سلاح در PUBG طبق پیشنهاد فروشگاه جیبی

در این مقاله فروشگاه جیبی بهترین ست های اسلحه در PUBG را پیشنهاد کرده است.

همه ما با بازی‌های بتل رویال آشنا هستیم و امروزه بیشتر این بازی‌های جذاب را می‌توان روی گوشی‌های موبایل هم بازی کرد. این بازی ها برای ما قابل دسترس تر شده اند. یکی از این بازی های بتل رویال که از قضا یکی از محبوب ترین عناوین آنهاست، PUBG است. اکثر بازیکنان فعال هستند قوی ترین سلاح های آسیب در PUBG آنها متمرکز هستند اما موضوعی که ما زیاد به آن فکر نکردیم و اهمیت آن را فراموش کردیم ترکیب سلاح ها در این بازی است. در هر بازی بتل رویال، انتخاب مجموعه ای از سلاح ها برای مبارزه یکی از سنگ بنای دستیابی به پیروزی جمعی و فردی است. در این مطلب با کارآمدترین مجموعه سلاح های PUBG از وبلاگ جیبی سروکار داریم و همچنین می توانید از سایت جیبی استور گیفت کارت خریداری کنید.

اهمیت ترکیب سلاح در PUBG چیست؟

اولین سوالی که ممکن است در حال حاضر ذهن شما را به چالش بکشد این است که “چرا ترکیب مناسب اصلا مهم است؟” همانطور که برای عملکرد بهینه باید بر روی خود سلاح ها و پیوست های آنها تمرکز کنید، باید روی ترکیب سلاح هایی که در طول مبارزه استفاده می کنید نیز تمرکز کنید. چرا؟ زیرا اگر مجموعه سلاح هایی که استفاده می کنید با سبک بازی، حمله و دفاع شما مطابقت نداشته باشد، نتیجه ای جز باخت بعدی ندارد. بنابراین باید سعی کنید دک مناسبی برای سبک بازی خود انتخاب کنید تا بتوانید بازی روانتر و بهتری را انجام دهید.

بهترین مجموعه سلاح های PUBG کدامند؟

این را بدانید، همانطور که قبلا گفته شد، مجموعه سلاح هایی که انتخاب می کنید، با سبک بازی که تمرین خواهید کرد، روی الاکلنگ می نشینند و این وظیفه شماست که این الاکلنگ را متعادل نگه دارید. این به این معنی است که مجموعه اسلحه با توجه به سبک بازی شما و سبک بازی شما باید مطابق با مجموعه اسلحه شما جریان یابد.

بخوانید  خبرهای هیجان انگیز از متال گیر

مجموعه ای از سلاح ها برای نبردهای نزدیک و میان برد

یکی از محبوب ترین سبک های بازی برای بازیکنان PUBG، مبارزه با برد نزدیک و میان برد است و به همین دلیل در این مکان ها کشتار زیادی صورت می گیرد. یکی از بهترین ترکیب ها برای این سبک بازی استفاده از سلاح است تفنگ و یک اسلحه SMG او هست؛ اگر می توانید آهنگ های مناسب را در این دو دسته جمع آوری کنید; مطمئن باشید تسلط شما بر محیط اطرافتان بیشتر از هر بازیکن دیگری خواهد بود. شما می توانید از SMG خود در فضاهای بسته مانند داخل ساختمان ها در فواصل نزدیک استفاده کنید و از سلاح AR خود برای دشمنان نزدیک و میان برد حداکثر استفاده را ببرید.

  • نمونه هایی از تفنگ های این ترکیب: M416 برای برد متوسط، UMP برای فاصله نزدیک

ترکیبی از سلاح ها برای نبرد چند وجهی

یکی از محبوب ترین ترکیب ها در بین بازیکنان PUBG، ترکیب خوبی است که می توانند در سبک های مختلف مبارزه استفاده کنند. اگر از بازیکنان حرفه ای این بازی هستید و به توانایی های حرکتی و کنترلی خود اطمینان دارید، این ترکیب برای شما مناسب است. استفاده از سلاح AR و یک اسلحه تک تیرانداز شما می توانید در جنبه های مختلف مبارزه شرکت کنید. البته لازم است بدانید که برای این گروه به یک AR سطح بالا نیاز دارید که بتواند به نبردهای میان برد و نزدیک بپردازد. بنابراین می توانید از تک تیرانداز خود برای هدف قرار دادن دشمنان از راه دور استفاده کنید. این مجموعه سلاح در PUBG با وجود اینکه یکی از بهترین مجموعه ها است. کار با او بسیار دشوار است. مشکل به معنای سخت نیست. من می گویم که برای استفاده صحیح از این کیت باید در کار با واقعیت افزوده مانند M4 حرفه ای باشید. اما هنوز هم همین است؛ در حالی که AR شما می تواند نبردهای نزدیک و متوسط ​​را انجام دهد، شما هنوز یک تک تیرانداز دارید که با 9 تفنگ دوم خود می خواهید. در نتیجه، شما همچنین باید بتوانید با تک تیرانداز خود به خوبی کار کنید. یا صبر کنید تا مجله AR شما تمام شود.

  • نمونه هایی از تفنگ برای این ترکیب: M416 برای برد نزدیک و متوسط، AWM برای برد بلند
بخوانید  Mondo Scalpers را دوست ندارد، پوسترهای نسخه محدود بزرگتر را برنامه ریزی می کند

ترکیب سلاح برای مبارزه شدید

اگر بازیکن PUBG هستید، مطمئناً در یک مسابقه با موقعیتی مواجه شده اید که در یک مکان با دشمنان زیادی گیر کرده اید و نیاز به مقابله با آنها در برد متوسط ​​و بلند داشته باشید معمولاً ما در چنین نبردهایی می میریم این ترکیب از سلاح ها، شما می توانید در این نوع نبرد زنده بمانید. در این ترکیب به یک سلاح AR و یک اسلحه DMR تو نیاز داری؛ چرا می گویم این ترکیب می تواند زندگی شما را نجات دهد؟ ماموریت واقعیت افزوده روشن است. با استفاده از این سلاح می توانید مسافت های متوسط ​​و حتی نزدیک را طی کنید. اما چرا DMR؟ سلاح‌های DMR یکی از آن سلاح‌هایی هستند که اکثر بازیکنان PUBG آن را نادیده می‌گیرند. اما در شرایطی که به سلاحی نیاز دارید که بتواند بدون شکست به دشمنان دور ضربه بزند، DMR یک نجات دهنده است.

  • نمونه تفنگ برای این گروه: Scar-L برای مسافت های نزدیک به متوسط، Mini 14 برای مسافت های طولانی تر

ترکیب سلاح برای مبارزه سریع و نزدیک

یکی از سخت ترین و اعصاب خردکن ترین نبردهای بازی های بتل رویال به خصوص در PUBG، نبردهای فرسایشی و نزدیکی است. در این نبردها به سلاح هایی نیاز دارید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه و به سریع ترین روش دشمنان را نابود کنید. برای چنین مبارزه ای به سلاح نیاز دارید SMG و یک اسلحه تفنگ شما دارید. مسلسل های کوچک (SMG) یکی از بهترین سلاح ها برای نبرد مستقیم به حساب می آیند و سرعت بسیار بالایی دارند اما آنچه می تواند سرعت حمله را افزایش دهد شلیک چندین برابر دشمن است.

  • نمونه هایی از تفنگ ها برای این ترکیب: UMP برای SMG و S12K برای تفنگ
بخوانید  میراث هاگوارتز - چگونه تجهیزات خود را ارتقا دهید

چگونه آیتم های بازی PUBG بخریم؟

درست است که بخش بزرگی از تعیین سطح و برنده شدن شما در PUBG به توانایی های شما و ترتیب پیوست ها و ترکیبات شما بستگی دارد. اما باز هم نباید این واقعیت را نادیده بگیرید که خرید برخی از آیتم های بازی در قسمت سلاح ها و توانایی ها می تواند تا حد زیادی بر درصد برد شما تاثیر بگذارد و شما را از دیگر بازیکنان متمایز کند. به جز موارد، می توانید بسته های PUBG را خریداری کرده و از آیتم های آنها استفاده کنید. اما چگونه می توان این اقلام را خریداری کرد؟

از کجا می توانیم UC PUBG بخریم؟

خرید PUBG UC درست مانند خرید سکه برای بازی های دیگر برای کاربران و بازیکنان ایرانی، با محدودیت های زیادی همراه است. ولی تو می توانی UC PUBG را بخرید از خدمات فروشگاه جیبی استفاده کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر