پروژه بیداری لغو نشده است

در پاسخ به نگرانی طرفداران، Cygames تایید کرد که توسعه Project Awakening لغو نشده است و روند توسعه به خوبی پیش می رود.

فرآیند توسعه Project Awakening توسط استودیوی Cygames، مانند Granblue Fantasy: Relink، ممکن است زمان زیادی را ببرد. بازی ای که در سال 2024 فروش خوبی دارد اما اطلاعات زیادی در مورد Project Awakening منتشر نشده است. در همین راستا استودیو CyGames در پیامی در شبکه X مجازی تایید کرد که روند ساخت این بازی لغو نشده است.

Cygames نوشت: “ما سخت کار می کنیم تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهیم.” منتظر اخبار بیشتر در ماه های آینده باشید.” این پیام می تواند از انتشار تریلرها و اطلاعات جدید در رویدادهای آینده مانند Summer Game Fest خبر دهد. این بازی که در سال 2016 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در دنیای فانتزی استودیو Cygames در حال توسعه Project Awakening در موتور بازی سازی Cyllista است.

با در نظر گرفتن این فاصله زمانی، نسخه پلی استیشن 5 بازی چندان دور از دسترس نیست. جدیدترین تریلر بازی در سال 2018 جنگجوی جنگجو را در حال مبارزه با هیولای قرون وسطایی نشان می دهد. کره جنوبی در فوریه 2019 به Project Awaking: Arise رده سنی داد، اما پس از انتشار یک ویدیوی نمایشی از موتور بازی این پروژه، هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار نگرفته است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴; با یک جنگجوی اژدها مدیتیشن کنید