بازی های پلی استیشن 5 را روی ماشین الکتریکی سونی بازی کنید


خودروی الکتریکی سونی به نام Afeela می تواند بازی های پلی استیشن 5 را اجرا کند.

سونی در رویداد CES 2024 خودروی الکتریکی خود به نام Afeela را که با همکاری هوندا ساخته شده است، معرفی کرد. همانطور که انتظار می رفت، این یک وسیله نقلیه ممتاز است و ویدیوی جدیدی از IGN Media نیز فضای داخلی خودرو را به نمایش می گذارد. در این ویدیو با برخی از ویژگی ها و قابلیت های جالب از جمله اجرای بازی های پلی استیشن 5 بر روی داشبورد ماشین با استفاده از قابلیت Remote Play آشنا خواهید شد.

دانلود از آپارات

این ویژگی مشابه PS Portal است که به شما امکان می دهد در خانه به کنسول خود متصل شوید و بازی ها را از آن پخش کنید. ویژگی جالب این خودرو این است که بسته به عملکرد بازی های مختلف و اعمال شما، نورپردازی داخلی خودرو و آیکون سپر جلو تغییر می کند. در این ویدیو لوگوی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse قابل مشاهده است.

این دستگاه پردازش صدا سونی همچنین دارای دوربین های 360 درجه است که در داخل صندلی ها و در نقاط مختلف خودرو قرار گرفته اند تا تجربه ای همه جانبه را ارائه دهند. به طور کلی، ویژگی‌های Afila چشمگیر به نظر می‌رسند، به ویژه نحوه گسترش صفحه نمایش لمسی تا داشبورد. اما باید ببینیم که آیا این ویژگی ها واقعا کاربردی هستند یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بررسی هدست بازی HyperX Cloud III - متفاوت ساخته شده است