تاریخ اکران بیوگرافی مایکل جکسون مشخص شد


لاینزگیت به تازگی تاریخ اکران این فیلم را فاش کرده است مایکل که بر اساس بیوگرافی مایکل جکسون تولید شده است این موضوع را تایید و اعلام کرد.

فیلمی بر اساس بیوگرافی مایکل جکسون در حال ساخت و در حال حاضر در آخرین نسخه است اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. لاینزگیت اعلام کرد که مایکل قرار است در 18 آوریل 2025 اکران شود.جعفر جکسون برادرزاده مایکل جکسون در نقش پادشاه پاپ ایفای نقش خواهد کرد و همچنین به عنوان خواننده در این فیلم حضور خواهد داشت.

آنتوان فوکوا، کارگردان آثاری چون Training Day، Tears of the Sun، King Arthur، Olympus Has Fallen، The Equalizer سه گانه، Southpaw، The Magnificent Seven، Infinite، The Guilty و Emancipation کارگردان مایکل است که مایکل جکسون را بر عهده دارد. این فیلم زندگی او را از 5 سالگی تا رسیدن به ستاره پاپ دنبال می کند و به نبردهای حقوقی او در پرونده های مدنی و اتهامات کودک آزاری می پردازد.

جکسون در سال 2009 در سن 50 سالگی درگذشت. فیلم جکسون نگاهی عمیق به داستان زندگی او و مسیری که او برای تبدیل شدن به پادشاه پاپ طی کرد خواهد داشت. انتظار می رود این فیلم نمادین ترین بازی های جکسون را به تصویر بکشد و زندگی هنری و شخصی او را به نمایش بگذارد. جان لوگان او که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم هایی مانند گلادیاتور، هوانورد و هوگو نامزد دریافت سه جایزه اسکار شده است و همچنین خالق سریال پنی وحشتناک است، مسئولیت نگارش فیلمنامه زندگینامه مایکل جکسون را بر عهده دارد.

بخوانید  اشتراک 1 ساله Peacock Premium فقط 12 دلار
تحریریه مجله بازی یک گیمر