اشتراک 1 ساله Peacock Premium فقط 12 دلار

Peacock Premium یک ردیف پولی و تبلیغاتی از پلتفرم پخش آنلاین NBS است و معمولاً 5 دلار در ماه هزینه دارد که در مجموع به 60 دلار در سال می رسد، اما این پیشنهاد شما را برای یک سال کامل با کمتر از 12 دلار جذب می کند.

علاوه بر محتوای زنده، کتابخانه بزرگی از برنامه‌های تلویزیونی درخواستی مانند Modern Family و The Office و فیلم‌های اخیراً منتشر شده مانند Holloween Ends و Nope نیز وجود دارد. به علاوه، به تمام محتوای اضافی اضافه شده به سرویس در طی 12 ماه آینده دسترسی خواهید داشت. شما می توانید تمام محتوای Peacock را در دستگاه های تلفن همراه، مرورگرهای وب و تلویزیون های هوشمند خود از طریق برنامه Peacock تماشا کنید.

پس از اتمام 12 ماه، اشتراک شما به طرح 5 دلاری در ماه تغییر می کند، مگر اینکه زودتر آن را لغو کنید.

این یک پیشنهاد زمانی محدود است، بنابراین در صورت علاقه از لینک بالا برای ثبت نام استفاده کنید. اگر به دنبال معاملات بیشتر هستید، مرکز معاملات جمعه سیاه GameSpot را برای بهترین معاملات بازی، فناوری و موارد دیگر در این هفته و بعد از آن بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تبلیغ جمعه سیاه طاووس به کاربران جدید این امکان را می دهد اشتراک 12 ماهه Peacock Premium تنها با 99 سنت در ماه، به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی برنامه NBC، اخبار و ورزش های زنده و حتی فیلم های تئاتری جدید را با تخفیف عمیق پخش کنید. برای دریافت قیمت تبلیغاتی حتما از کد تبلیغاتی SAVEBIG در هنگام پرداخت استفاده کنید. این پیشنهاد فقط تا 28 نوامبر موجود است.

بخوانید  کارت های مهارت Dead Island 2 در گیم پلی جدید رونمایی شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

پیشنهاد 99 سنتی Peacock Premium درست به موقع می رسد تا بتوانید برخی از محتوای انحصاری شکرگزاری موجود در سرویس پخش NBC را مشاهده کنید، از جمله رژه شکرگزاری میسی در آن صبح و میهن پرستان نیوانگلند در مقابل وایکینگ های مینه سوتا به صورت زنده بعداً امروز.

همچنین ردیف Premium Plus بدون آگهی وجود دارد که 10 دلار در ماه هزینه دارد، اما این پیشنهاد فقط برای Peacock Premium با پشتیبانی آگهی اعمال می شود. این پیشنهاد همچنین شامل مشترکین موجود Peacock Premium و Premium Plus نمی شود.