کارت های مهارت Dead Island 2 در گیم پلی جدید رونمایی شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

آسموسن به IGN گفت: «ما ایده خیلی خوبی داشتیم که می‌خواهیم Survivor چه زمانی برگزار شود، مخاطرات چه خواهد بود، لحن بازی چگونه خواهد بود، کال در مقابل چه چیزی قرار خواهد گرفت و خدمه چگونه خواهند بود. قرار بود با آن مقابله کند و همچنین ایده هایی وجود دارد که فراتر از آن چه کاری می توانیم انجام دهیم.

یک جاخالی و یک کارت بلوک وجود دارد که اگر به خوبی زمان بندی شود، می تواند دشمنان را بیهوش کند و به شما کمک کند استقامت خود را دوباره به دست آورید. یک کارت نبرد که می تواند دشمنان نزدیک را تضعیف کند و استقامت شما و تیم شما را افزایش دهد. و یک کارت دراپ کیک که به شما توانایی انجام این کار را می دهد. در حال حاضر هیچ اشاره ای به تعداد کارت های مهارت در بازی نشده است، اما خبر خوب این است که اکثر آنها می توانند توسط هر شش شخصیت قابل بازی در بازی استفاده شوند.

این ویدئو ترکیبی از مبارزات وحشتناک، کاوش در موقعیت مکانی، برش های کوچک داستان و گفتگو و نگاهی به کارت های مهارت جدید بازی است. این کلکسیون ها را می توان از بدن زامبی ها غارت کرد، در مکان های مخفی در سراسر لس آنجلس یافت یا به دست آورد. به سادگی با افزایش سطح اما آنها فقط برای تماشا نیستند. کارت‌های مهارت را می‌توان برای اعطای توانایی‌های ویژه برای برتری در نبرد مجهز کرد.

چیزی که این سیستم را هیجان‌انگیزتر می‌کند این است که توانایی‌های کارت در عرشه شما را می‌توان برای نتایج جالب ترکیب کرد. برخی از نمونه‌های موجود در پست بلاگ پلی‌استیشن شامل ترکیب Dash Strike با Hammer Fist یا Ground Pound با Flare Up و Quake است.

بخوانید  ارجاع تصادفی به دنباله یا DLC Deathloop

Dead Island 2 در 21 آوریل منتشر می شود و یک هفته بعد ما شاهد جنگ ستارگان Jedi: Survivor هستیم، چه ماه فوق العاده ای. و حتی با وجود اینکه دنباله Fallen Order هنوز منتشر نشده است، کارگردان بازی، استیگ آسموسن، قبلاً تمایل خود را برای تبدیل فرنچایز بازی به یک سه گانه ابراز کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر