بازیگر Stranger Things به فیلم جدید A Quiet Place پیوست

A Quiet Place: Day One برای اکران در 8 مارس 2024 (18 مارس 1402) برنامه ریزی شده است.

جوزف کوین، ستاره سریال Stranger Things در حال مذاکره با آمازون برای حضور در فیلم A Quiet Place: Day One است.

کوین قرار است نقش اصلی مرد را در فیلم جدید A Quiet Place بازی کند، که قبلاً لوپیتا نیونگو، ستاره پلنگ سیاه، به بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One ملحق شده است. این فیلم ترسناک قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد تهاجم بیگانگان به زمین را دنبال کند و بر روی روز اول تهاجم بیگانگان تمرکز کند. قسمت اول A Quiet Place که در سال 2018 منتشر شد توانست بیش از 340 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

فوریه گذشته بود پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است، اما تا آن زمان طرفداران A Quiet Place می توانند انتظار اسپین آف آن را داشته باشند و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونیک بازیگر دیگر به قسمت جدید سریال A Quiet Place اضافه شد. جوزف کوین، بازیگر فصل چهارم Stranger Things، قرار است پس از قراردادی با پارامونت، به بازیگران سریال A Quiet Place: Day One بپیوندد.

نسخه گسترده پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2

سپس فیلم A Quiet Place: Part 2 در سال 2021 پس از همه گیری ویروس کرونا اکران شد و این فیلم ترسناک توانست در سال 2021 بیش از 297 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. میشل سارنوسکیخوک کارگردان این فیلم کارگردانی فیلم A Quiet Place: Day One بر اساس ایده ای از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که قرار است وقایع آن در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت های مختلف اتفاق بیفتد. و مکان ها . .

بخوانید  کجا می توان قیفی قیفی را در فورتنایت پیدا کرد

جوزف کوین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی منسون در فصل چهارم Stranger Things شناخته می شود و طرفداران همچنان امیدوارند که او برای فصل پنجم بازگردد. از دیگر آثار کوین می توان به دیکنزیان، اپیزودی از بازی تاج و تخت، هاواردز پایان، بدبختان، کاترین کبیر، ارباب اشاره کرد و اخیرا در Treasure بازی کرده است.