بازیکنان پلی استیشن را به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین استخدام کنید

ماه ها پس از بسته شدن سرویس Ask PlayStation، سونی با شرکت پشتیبانی مشتری Limitless Technology همکاری کرده است تا گیمرها را به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین پلی استیشن استخدام کند. این استخدام از طریق پست انجام می شود که یکی از آنها به دست نویسنده منبع می رسد و از او می خواهد که ثبت نام کند و با کمک به بازیکنان دیگر پول دریافت کند.

در این ایمیل آمده است: «ما با تیم Limitless همکاری کرده‌ایم تا به شما این فرصت را بدهیم که دانش PlayStation خود را آزمایش کنید و برای کمک به سایر گیمرها در پاسخ به سؤالاتشان پول دریافت کنید. با کلیک بر روی پیوند شما را به پورتال Limitless هدایت می کند که این موقعیت را بر اساس اولویت اول ارائه می دهد.

برای پشتیبانی آنلاین پلی استیشن ثبت نام کنید

این سایت می گوید: «Limitless به شما امکان می دهد با حمایت از برندهایی که دوست دارید درآمد کسب کنید. ما با Sony PlayStation همکاری کرده‌ایم تا با کمک به مشتریان Sony PlayStation در پاسخ به سؤالاتشان، در کسب درآمد به شما کمک کنیم.»

فرآیند انجام این کار با ثبت نام در نرم افزار موبایل نامحدود و طی مراحل ارزیابی. LYmitless همه مشتریان را بررسی می کند و کسانی که قبول می کنند یک جایزه اولیه 10 دلاری دریافت می کنند و پس از آن حداکثر 1.20 دلار برای هر سؤالی که به درستی پاسخ می دهند دریافت می کنند. به دلیل عدم ثبت نام نویسنده منبع، مشخص نیست که آیا نیازی به لینک کردن شناسه شبکه پلی استیشن وجود دارد یا خیر.

بخوانید  بازگشت احتمالی نیکولاس کیج برای فیلم National Treasure 3

سونی با همکاری این شرکت Limitless Technology گیمرها را به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین پلی استیشن استخدام می کند.