بازگشت احتمالی نیکولاس کیج برای فیلم National Treasure 3

در آن سو سازندگان سریال گنجینه ملی از جمله ماریان ویبرلی در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کردند که شاید بتوانند از هنرنمایی نیکولاس کیج در سریال خودشان بهره‌مند شوند.

جری بروکهایمر در مصاحبه‌ی اخیر به ساخت فیلم National Treasure 3 با حضور نیکولاس کیج اشاره داشته است.

نه، اولویت این بوده که [National Treasure] در ادامه تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود. در نتیجه باید بگویم احتمالا نه!

روند ساخت سریال National Treasure: Edge of History اوایل امسال آغاز شده است. هاروی کایتل و جاستین بارتا هم از فیلم‌ها در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.



منبع

با تمامی این تفاسیر احتمالا برخی موارد مثل نظر نیکولاس کیج برای ایفای نقش در قسمت جدیدی از مجموعه‌ی National Treasure تغییر کرده است. پیش از این هم نیکولاس کیج به صحبت درباره‌ی عملکرد فیلم‌های دیگر پرداخته بود. او گفت که هیچ یک از این آثار نتوانستند عملکردی مشابه فیلم گنجینه ملی داشته باشند.

پانزده سال از زمان اکران آخرین نسخه از مجموعه‌ی National Treasure با هنرنمایی نیکولاس کیج می‌گذرد. در تمام این مدت، احتمالا طرفداران منتظر خبر رسمی و جدیدی از ساخت نسخه‌ی سوم این مجموعه هستند. پیش از این، ساخت یک سریال براساس National Treasure بدون حضور نیکولاس کیج توسط دیزنی پلاس تایید شده بود.

پیش از این، احتمال ساخت فیلم National Treasure 3 بسیار پایین به نظر می‌رسید. کیج چند بار احتمال ساخت و حضور خود در فیلم جدیدی از این مجموعه را رد کرده بود. برای مثال در یک پرسش و پاسخ، نیکولاس کیج در جواب به یکی از طرفداران در رابطه با ساخته شدن فیلم سوم گفت:

اما به نظر می‌رسد که زمان رسیدن اخبار خوب برای طرفداران مجموعه‌ی «گنجینه‌ی ملی» فرا رسیده است. چرا که جری بروکهایمر، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه خبر از اتمام روند نوشتن فیلمنامه‌ی قسمت سوم این مجموعه داده است. ظاهرا اکنون نیکولاس کیج مشغول خواندن فیلمنامه است و در صورت موافقت او، ساخت National Treasure 3 آغاز خواهد شد.

بخوانید  پرفروش ترین بازی های ایالات متحده در سال 2024 تاکنون