بازی‌های Xenoblade Chronicles برای نینتندو سوییچ تخفیف‌های نادری دریافت می‌کنند



بازی‌های Xenoblade Chronicles به ندرت به فروش می‌رسند، اما با دیدن کل سه‌گانه تخفیف‌های عالی برای Cyber ​​Monday؟ این توافقی است که قابل توجه است. یکی از بهترین فرنچایزهای نینتندو و نمونه ای عالی از توسعه دهنده Monolith Soft با استفاده از جادوی تاریک برای ایجاد اکشن علمی تخیلی عالی در سوییچ، این سه بازی عناوینی هستند که باید برای طرفداران JRPG بازی کنند. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition و Xenoblade 2 Chronicles را می توان با قیمت 39 دلار (به جای 60 دلار) خریداری کرد. Xenoblade Chronicles 3 با قیمت 40 دلار فروخته شد، اما تمام شده است، بنابراین باید به یکی از آن بسنده کنید. کپی 50 دلاری از آمازون.

شایان ذکر است که قیمت 39 دلاری Walmart در نسخه دیجیتالی دو بازی اول بهترین است، اما این تنها معامله نیست. اگر والمارت موجود نیست، می توانید آن را دریافت کنید Xenoblade Chronicles و Xenoblade 2 Chronicles هر کدام 42 دلار در آمازون.

Xenoblade Chronicles که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد، در سال 2020 با ورود به سوییچ جان تازه‌ای یافت. در حالی که برخی از گیم پلی آن ممکن است قدیمی به نظر برسد، به طور کلی یک بازی با سیستم رزمی عمیق و ارزشمند، ترفندهای هوشمندانه با کیفیت، و پایانی کاملاً جدید است که بازی را با امتیاز بالا به پایان می رساند. امتیاز رضایت بخش تر. Xenoblade Chronicles 2 برای اولین بار در سال 2017 در سوییچ منتشر شد، یک دنباله کامل نیست، اما برای طرفداران این سری، هنوز هم جذابیت خود را دارد. این یک بازی است که شما را ملزم می‌کند ساعت‌ها در محیط‌های روایی و زیبای جاه‌طلبانه‌اش غرق شوید و زمانی که این کار را انجام دادید، Xenoblade Chronicles 2 ریتم خود را با چرخش‌های تاثیرگذار و گیم‌پلی چند سطحی پیدا می‌کند.

بخوانید  نینتندو در E3 2023 حضور نخواهد داشت

در نهایت، Xenoblade Chronicles 3 یک ماجراجویی صمیمانه را با برخی از بهترین مکانیک‌های رزمی سری تا به امروز ارائه می‌کند. این یک داستان خارق العاده با پیچ و تاب ها و چرخش های غیرمنتظره دارد، در سوییچ زیبا به نظر می رسد، و یک موسیقی متن تمام دوران دارد که ارزش شنیدن دارد. هنوز تعداد زیادی بازی عالی Switch وجود دارد که باید قبل از بازگشت به قیمت‌های معمولی‌شان آن‌ها را بررسی کنید، بنابراین شانس خود را برای به دست آوردن برخی از موفقیت‌های بزرگ نینتندو با بهترین قیمت‌هایشان از دست ندهید.

بهترین معاملات بلک فرایدی نینتندو سوییچ

ما معاملات جسورانه ای داریم که از نظر ما به ویژه قابل توجه است.

معاملات لوازم جانبی نینتندو سوییچ جمعه سیاه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر