بازی‌های Warhammer در حال حاضر تخفیف زیادی دارند

این فروش‌ها به دنبال جریان Warhammer Skulls 2023 است، جایی که چندین بازی جدید در دنیای Warhammer به نمایش گذاشته شد، از جمله RTS Warhammer Ages of Sigmar: Realms of Ruin، و Space Marine 2 و Rogue Trader و غیره. درباره همه اعلان‌ها در خلاصه اخبار Warhammer Skulls 2023 بیشتر بخوانید.

فروش جمجمه های Warhammer 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بسیاری از این معاملات فقط برای چند روز دیگر در دسترس خواهند بود، بنابراین تا زمانی که می توانید آنها را بگیرید. تمام کلیدهای خریداری شده از Fanatical و GMG از طریق Steam باز می شوند، در حالی که بازی های GOG بدون DRM هستند.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

ده‌ها بازی Warhammer PC در چند روز آینده در چندین خرده‌فروش آنلاین به فروش می‌رسند و عناوین بسیاری تا 90 درصد یا بیشتر تخفیف داده می‌شوند.

فروش در دسترس است متعصب، GOG، بازی مرد سبزو سیگار کشیدن، اگرچه پیشنهادات در هر خرده فروش کمی متفاوت است. به عنوان مثال، بازی تیراندازی یکپارچهسازی با سیستمعامل Warhammer 40K: Boltgun که اخیراً منتشر شده است در حال حاضر در GMG موجود نیست، اما در هر جای دیگر با قیمت 18.25 دلار (معمولاً 22 دلار) در دسترس است.

تعداد خیره‌کننده‌ای بازی در فروش وجود دارد – به راحتی می‌توان تعداد بازی‌های Warhammer را فراموش کرد – و عناوینی از تنظیمات Warhammer Fantasy و Warhammer 40K در آن گنجانده شده‌اند. شما می توانید بازی های استراتژی حماسی مانند Total War: Warhammer 3 برای 31.19 دلار (معمولا 60 دلار) یا Warhammer 40K: Gladius: Relics of War فقط با 3.19 دلار (معمولاً 40 دلار)، تیراندازان دوست دارند تار موی 2 برای 4.79 دلار (معمولا 30 دلار) و RPG مانند تفتیش عقاید – شهید فقط با 8 دلار (50 دلار تخفیف). بسته های الحاقی و DLC برای عناوین منتخب نیز به فروش می رسد. ما پیشنهادات عالی دیگر را در پایان این مقاله فهرست کرده ایم.

بخوانید  هدفون Bose QC45 دربرابر XM5 سونی؛ برنده کدام است؟