توصیه الیزابت اولسن برای هر بازیگری که به MCU می پیوندد

با این حال، به نظر می رسد که رویه دیرینه قراردادهای چند پروژه ای مارول در حال تغییر است. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، این تغییر را در مصاحبه ای در سال 2021 تأیید کرد. هالیوود ریپورتر، نشان می دهد که طول قرارداد در سال های اخیر بیشتر به نقش وابسته شده است. Feige تمایل خود را برای بازیگرانی ابراز کرد که مشتاق MCU هستند و مایل به کشف فرصت‌های جدید هستند، نه اینکه به تعهدات قراردادی متعهد شوند.

پیشنهاد اولسن منطقی به نظر می رسد، با توجه به اینکه مارول به طور سنتی از همان ابتدا به ستاره های خود قراردادهای چند پروژه ای ارائه می دهد. نمونه های قابل توجه عبارتند از سباستین استن و ساموئل ال جکسون، که طبق گزارش ها برای 9 فیلم قرارداد امضا کردند، در حالی که تام هالند و کریس ایوانز هر کدام با شش پروژه قرارداد امضا کردند. با انتخاب آزمایشی، بازیگران این آزادی را دارند که تصمیم بگیرند که آیا به نمایش یک ابرقهرمان برای مدت طولانی ادامه دهند یا خیر. همچنین این فرصت را به آنها می دهد تا در مورد رشد شخصیت خود نظر خود را بیان کنند و به آنها احساس عاملیت می دهد.

اولسن افزود: «نگو [David] Galluzzi که” با اشاره به نماینده امور تجاری در مارول.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مصاحبه اخیر، الیزابت اولسن (واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول)، توصیه هایی را برای بازیگرانی که قصد پیوستن به این فرنچایز در حال گسترش را دارند به اشتراک گذاشت. اولسن فاش کرد که افرادی به دنبال مشاوره برای ورود به قلمرو ابرقهرمانی به او مراجعه کرده‌اند و پاسخ او مختصر بود: “یکی به آنها بدهید.”

بخوانید  کک. فیلم علیه پپسی در حال آماده سازی

منظور او این است که بازیگران باید به جای تعهد به یک قرارداد بلند مدت، برای یک پروژه واحد امضا کنند. اولسن دلیل خود را در طول یک حضور در سایت توضیح داد پادکست شاد غمگین گیج با جاش هوروویتز اولسن توضیح داد (از طریق سرگرمی هفتگی)، “من فکر می کنم به این ترتیب شما کنترل بیشتری روی … اگر بگویید “اوه خدای من، این سرگرم کننده ترین لذتی است که تا به حال داشته ام و من این شخصیت را خیلی دوست دارم، می خواهم دوباره آن را تکرار کنم” کنترل خلاقانه تر برای بعدی.”