کک. فیلم علیه پپسی در حال آماده سازی

باورش سخت است که هنوز اتفاق نیفتاده است، اما بالاخره یک فیلم کوکا در برابر پپسی ساخته می شود. به گزارش ددلاین، سونی پیکچرز 1.5 میلیون دلار برای خرید زمینی به نام «جنگ کولا» پرداخت که تلاش‌های پپسی برای ربودن سهم بازار از غول صنعت کوکاکولا را نشان می‌دهد.

این فیلم داستانی را روایت می کند که به عنوان “جنگ کولا” در دهه 1980 شناخته می شد، زمانی که کوکاکولا و پپسی برای برتری سودا می جنگیدند. این فیلم شامل رویدادهای به یاد ماندنی خواهد بود مانند زمانی که مایکل جکسون هنگام فیلمبرداری تبلیغات پپسی موهایش را آتش زد و زمانی که کوکاکولا سعی کرد کوکای جدید را روانه بازار کند تا به سرعت آن را پس از واکنش شدید از بازار بیرون بکشد.

فیلمنامه جنگ کولا توسط جیسون شومان و بن کوئین نوشته شده است. شومان یکی از خالقان و نویسنده سریال Apple TV + Acapulco است. ملکه Cars 2 و Cars 3 را نوشت.

این دو از دوران نوجوانی با هم دوست بودند، اما این اولین بار است که با هم کار می کنند. برای ثبت، ددلاین خاطرنشان می کند که شومان پپسی را ترجیح می دهد و کوئین کولا را دوست دارد.

در دنیای واقعی، کوکاکولا از نظر درآمد، پس از پپسی در رتبه دوم، برند شماره 1 نوشابه در جهان است. کوکاکولا نه تنها نوشابه نمادین کوکاکولا، بلکه دارای آب داسانی، اسپرایت، فانتا و پاوراید است. در همین حال، پپسی مالک Mountain Dew و Gatorade نیز هست.

هنوز زود است، زیرا سونی پیکچرز فقط آن را خرید اندیشه برای یک فیلم همانطور که گفته شد فیلمنامه همچنان در حال نگارش است. هنوز خبری از بازیگران، کارگردان یا تاریخ اکران فیلم منتشر نشده است و در هالیوود معمول است که فیلم ها اعلام می شوند و هرگز ساخته نمی شوند.

بخوانید  بری کیگان به بازگشت جوکر در The Batman: Part II اشاره کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر