جدیدترین بازی محبوب Steam در مورد بازی با قوانین پوکر است

توسعه دهنده LocalThunk و ناشر Playstack فاش کرده اند که بازی آنها، Balatro، بیش از 250000 نسخه در 72 ساعت اول انتشار در تمام پلتفرم ها فروخته است.

Balatro یک بازی با ورق سرکش الهام گرفته از پوکر است که در آن بازیکنان کارت های منحصر به فرد جوکر را ترکیب می کنند. بیش از 150 نوع مختلف از کارت های جوکر با توانایی های مختلف، و همچنین پنج نوع بالقوه از هر جوکر وجود دارد که تطبیق پذیری بیشتری را به عرشه شما اضافه می کند.

این بازی در زیبایی شناسی فازی CRT رنگارنگ با هنر پیکسلی دست ساز ارائه شده است. همچنین دارای یک موسیقی متن سینتویو است که به بازیکنان اجازه می دهد در دنیای عجیب آن غوطه ور شوند.

Balatro برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S در دسترس است. نقدهای مثبتی دریافت کرد و در حال حاضر با امتیاز 89 در متاکریتیک قرار دارد.

شروع سال 2024 برای توسعه دهندگان کوچک امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا بازی هایی مانند Helldivers 2 و Palworld به موفقیت های بزرگی تبدیل شده اند. Helldivers 2 مجبور شد ظرفیت سرور خود را افزایش دهد تا بتواند تقاضای محبوب خود را برآورده کند، در حالی که Palworld اخیراً طی یک ماه پس از انتشار به بیش از 25 میلیون بازیکن رسیده است.

بخوانید  پچ بعدی Diablo 4 بالاخره یک تب جدید Stash و موارد دیگر اضافه می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر