طبق گزارش ها، شرکت مادر سابق بازی تاج و تخت از این سوال پرسیده است که آیا می توان سریال ها را به صورت عمودی فیلمبرداری کرد؟

بر اساس گزارشی جدید، مدیران AT&T مالک سابق HBO پرسیدند که آیا بازی تاج و تخت می‌تواند به صورت عمودی فیلمبرداری شود تا افرادی که می‌خواهند آن را از طریق تلفن خود تماشا کنند، جذاب باشد. وال استریت ژورنال این را گزارش کرد (همانطور که توسط Variety مخابره شد) و اضافه کرد که AT&T همچنین در مورد ایده ایجاد «قسمت‌های مینی خوراکی سریال» برای کمک به گسترش دامنه سریال «به طور آشکار بحث کرده است».

هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد. اما دی.

همچنین در این گزارش، وایس و دیوید بنیوف تایید کردند که می خواهند بازی تاج و تخت را به عنوان یک سه گانه سینمایی که در سینماها اکران می شود، پایان دهند. بنیوف گفت که مدیران شبکه به او یادآوری کردند که HBO مخفف «باکس آفیس خانگی» است، نه «باکس آفیس دور».

در نهایت، برنامه های ویس و بنیوف برای سه فیلم تبدیل به دو فصل و 13 قسمت شد. دو فصل گذشته نیز چندان به یاد نمی‌آیند، زیرا طرفداران چیزهایی مانند فیلم کوتاه اد شیران، نوبت دنریس برای تبدیل شدن به ملکه دیوانه و رویکرد کلی داستان‌گویی در پایان سریال را مورد انتقاد قرار دادند. قسمت پایانی سریال در سال 2019 پربیننده ترین قسمت تمام دوران بود.

این سریال در سال 2022 با اولین اسپین آف House of the Dragon ادامه یافت که اواخر امسال برای فصل دوم باز می گردد. سپس در سال 2025، HBO اسپین آف بعدی، شوالیه پرچین را منتشر خواهد کرد.

وایس و بنیوف اکنون با نتفلیکس کار می کنند و پروژه بعدی آنها سریال علمی تخیلی بلندپروازانه 3 Body Problem است که در ماه مارس اکران خواهد شد.

بخوانید  نقشه راه محتوا پس از راه اندازی Exoprimal منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر