بازی‌های The Division 2 و Scott Pilgrim vs The World در استیم منتشر شدند


در ژانویه، کاربران Steam باید انتظار داشته باشند بازی Tom Clancy’s The Division 2 و Scott Pilgrim vs را ببینند. جهان: بازی.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که فهرست آثار یوبی سافت در استیم با ورود دو بازی دیگر در حال افزایش است. فروشگاه Steam اخیراً بازی تیراندازی چند نفره Tom Clancy’s The Division 2 و بازی مبارزه جانبی Scott Pilgrim vs را منتشر کرده است. فهرست شده جهان: بازی – نسخه کامل.

اسکات پیلگریم در مقابل The World: The Game یکی از آثاری است که در تاریخ 5 ژانویه 2023 (15 ژانویه 1401) بر روی استیم منتشر خواهد شد. کاربران این پلتفرم دیجیتالی می توانند The Division 2 را در 12 ژانویه 2023 (22 دسامبر 1401) تجربه کنند. در کنار The Division 2، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر بسته الحاقی Warlords of New York در Steam باشند که داستان و سایر محتواها را به همراه خواهد داشت.

The Division 2 در میانه دهمین فصل خود قرار دارد و برای بازیکنان یک Manhunt جدید، گزینه‌های دشواری جدید برای بخش‌های Tidal Basin و Manning National Zoo، تجهیزات، پوسته‌ها، اهداف، لیگ‌ها و رویدادهای جهانی برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. یوبی سافت اخیرا بازی Assassin’s Creed Valhalla را روی استیم منتشر کرده است. بازی Watch Dogs Legion نیز در تاریخ 26 ژانویه 2023 (6 بهان 1401) منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگر 10 ساله Last Of Us با قهرمان NHL خود در یک ویدیوی تاثیرگذار ملاقات می کند