بازیگر 10 ساله Last Of Us با قهرمان NHL خود در یک ویدیوی تاثیرگذار ملاقات می کند

اوچکین 37 ساله یکی از بهترین بازیکنان هاکی در تاریخ هاکی است. او اخیراً به سومین بازیکن تاریخ NHL تبدیل شد که 800 گل در فصل عادی به ثمر رساند و به گوردی هاو و وین گرتزکی پیوست. اوچکین به تازگی به آمریکا بازگشته و پس از مرگ پدرش به بازی در پایتخت بازگشته است.

اسپویلر برای آخرین نفر ما را در زیر دنبال کنید

مازین گفت که امیدوار است وودارد به بازیگری ادامه دهد، اما در عین حال، “اگر او در نهایت در NHL بازی کند، من نیز با آن مشکلی ندارم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

قسمت های جدید The Last of Us یکشنبه شب ها از شبکه HBO پخش می شود.

کریگ مازین، نویسنده و مجری برنامه The Last of Us شبکه HBO، در مصاحبه اخیر خود درباره بازیگری و مهارت های هاکی وودارد صحبت کرد. مزین گفت: “وودارد فقط یکی از آن افرادی است که در جایی که می روید با آنها ملاقات می کنید، “خوب، چیزی به نام استعداد طبیعی وجود دارد” و او آن را دارد.”

کیوان وودارد در نقش سم در یکی از قسمت‌های سریال The Last of Us شبکه HBO بازی کرد، و جدای از اینکه ما را با مهارت‌های بازیگری‌اش شگفت زده کرد، این جوان یک بازیکن مشتاق هاکی و طرفدار ورزش است. وودارد که ناشنوا است، قصد دارد به اولین بازیکن ناشنوای هاکی سیاه پوست NHL تبدیل شود.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (۲ تا ۶ ژوئن) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

اخیرا، وودارد این فرصت را پیدا کرد که با معبود خود، الکساندر اووچکین، فوق ستاره NHL ملاقات کند و ویدیوی این دو رویارویی احتمالاً قلب شما را ذوب می کند و روز شما را درخشان می کند.

در قسمت پنجم The Last of Us، سم آلوده شد و شروع به حمله به الی (بلا رمزی) کرد. سام توسط برادر خودش، هنری (لامار جانسون) مورد اصابت گلوله قرار گرفت که سپس اسلحه را به سمت خود چرخاند. پایانی غم انگیز برای یک قسمت باورنکردنی دیگر بود.

این رویارویی توسط روزنامه نگار اولیویا گاروی به صورت ویدئویی ضبط شده است و شما فقط باید آن را تماشا کنید. وودارد تحت تأثیر قرار می گیرد و در نهایت جلو می رود تا اوچکین را در آغوش بگیرد. وودارد برای تیم زیر 10 سال باشگاه هاکی بووی در مریلند بازی می کند، بنابراین جای تعجب نیست که اووچکین و کپیتالز در نزدیکی واشنگتن دی سی بازی های مورد علاقه محلی او هستند.