بازی‌های Sea of ​​Stars و Neon White برای Game Pass تایید شدند


در جریان رویداد Xbox Games Showcase Extended، مایکروسافت یک تریلر از کار مستقل آینده سرویس Game Pass را منتشر کرد.

اگرچه رویداد Xbox Games Showcase Extended در درجه اول به نمایش بازی های معرفی شده قبلی و معرفی آثار جدید اختصاص داشت، مایکروسافت طی این رویداد از آثار مستقل Game Pass آینده رونمایی کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، در مجموع 10 بازی مستقل پس از انتشار در اختیار کاربران Game Pass قرار خواهند گرفت. شاید مهمترین آنها بازی نقش آفرینی Sea of ​​Stars استودیو Sabotage است که در ماه مارس برای کنسول های ایکس باکس معرفی شد و قرار است در تاریخ 7 سپتامبر (29 اوت) منتشر شود.

نسخه Xbox بازی تحسین شده Angel Matrix Neon White نیز در روز اول عرضه به Game Pass راه پیدا می کند. این بازی پازل-پلتفورمر-اول شخص-تیراندازی مدت هاست که در پلتفرم های دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است و شایعاتی در مورد راهیابی آن به ایکس باکس شنیده می شد. اگرچه تاریخ انتشار بازی Neon White برای ایکس باکس هنوز مشخص نیست، جزئیات بیشتری در مورد آن احتمالاً در نمایشگاه آینده Annapurna Interactive منتشر خواهد شد.

بازی Mineko’s Night Market، بازی The Wandering Village، بازی Technocia، بازی The Bookwalker، بازی Little Kitty Big City، بازی Another Crab’s Treasure، بازی Galacticare و بازی Harold Halibut از دیگر آثار مستقلی هستند که مایکروسافت به این بازی راه یافت. خدمات تایید شده را پاس کنید.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اکتیویژن بلیزارد شکایت خود را با دولت ایالات متحده در مورد مسائل ورزشی ضدرقابتی حل و فصل کرد