با آپدیت جدید چالش های جدیدی به بازی Hi-Fi Rush اضافه شد


استودیوی Tango Gameworks مایکروسافت رسما تایید کرده است که بازیکنان Hi-Fi Rush در آینده ای نزدیک به روز رسانی Arcade Challenge را دریافت خواهند کرد.

بازی انحصاری Hi-Fi Rush اوایل سال 2023 روی Xbox Series Xbox Series S، PC و Xbox Cloud Gaming به گیمرها معرفی شد. استودیوی Tango Gameworks از این پس می خواهد در تاریخ 5 جولای محتوای بیشتری را در اختیار عموم این بازی ویدیویی قرار دهد.

آپدیت مورد بحث دو حالت BPM Rush و !Power Up را به همراه دارد! Tower Up را به این بازی تحسین شده اضافه خواهد کرد. حالت هایی که هر دو می توانند زمانی که بازیکن قسمت اصلی داستان را کامل کرده است، تجربه کنند.

دانلود فیلم آپارات

در BPM Rush شما با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه خواهید کرد. در حالی که با گذشت زمان، تعداد بیت ها در دقیقه افزایش می یابد تا اینکه به حداکثر 200 بیت در دقیقه می رسد. در حالت Power Up! Tower Up تجربه ای مشابه با حالت Rhythm Tower به شما می دهد، که البته اکنون با ساختار Roguelite چالش برانگیزتر است. به طوری که شخصیت Chai چالش را ضعیف شروع می کند و سپس باید با شکست دادن دشمنان در هر دور ارتقاء کسب کند.

برخی از اقلامی که به دست می آورید مزایایی مانند افزایش قدرت شما دارند، اما ضریب امتیازی را که به دست می آورید کاهش دهید. از طرفی چیزهایی هم می توان تحت عنوان Bug به دست آورد که شخصیت را ضعیف می کند اما امتیاز را چند برابر می کند. ارتقاء و اشکالات به طور تصادفی در هر مرحله قرار می گیرند.

بخوانید  نقد و بررسی انیمیشن Trolls Band Together (Trolls Band Together)

آپدیت مذکور همچنین حملات ویژه جدیدی را برای شخصیت CNMN و شخصیت Smidge به بازی می‌آورد، در ضمن با انجام چالش‌ها، بازیکن می‌تواند لباس‌های جدید، استیکرهای جدید برای حالت Photo Mod و … را دریافت کند.

توسعه دهندگان همچنین خود بخش تصویربرداری را با فیلترها و ژست های حرکتی جدید به روز می کنند. پنج آهنگ، دو دشمن و یک بسته لباس جدید به همراه اسرار دیگر در انتظار بازیکن در این آپدیت هستند. بسته لباس جدید باعث می شود شخصیت ها احساس کنند که به دوران دیگری تعلق دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر