بازگشت دواین جانسون در فیلم جدید سریع و خشمگین

Fast and Furious جدید نه دنباله ای بر هابز و شاو خواهد بود و نه Fast 11 یا Fast 12. منابع نزدیک می گویند که قرار است وقایع این فیلم اکشن بین رویدادهای Fast X و Fast 11 اتفاق بیفتد و در واقع، این بیشتر شبیه یک فیلم Fast X.5 است که باید بازیگران سریع و خشمگین دیگری را در آن بازی کند. . اما طرفداران نباید منتظر باشند تا راک دوباره با وین دیزل ملاقات کند.

علاوه بر این، مورگان پس از بازی نکردن در F9 و Fast X، به سری Fast and Furious بازگشت. او پیش از این فیلمنامه 6 اپیزودی مجموعه فیلم های سریع و خشمگین، از جمله فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw را نوشته بود. جانسون قبلا در فیلم های Fast Five، Fast & Furious 6، Furious 7، The Fate of the Furious و Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw نقش لوک هابز را بازی کرده است.

دواین جانسون برای ایفای نقش در فیلم جدید سریع و خشمگین لوک هابز، اما Fast and Furious 11 یا دنباله Hobbs & Shaw نخواهد بود.

فیلم Fast X که مدتی است در سینماها اکران شده است، تاکنون بیش از 522.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است که شامل بیش از 116 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیشتر، 406.3 میلیون دلار در سطح بین المللی است. باجه بلیط فروشی. هنوز تاریخ اکران Fast and Furious 11 مشخص نشده است، اما لوئیس لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن بازخواهد گشت.

منابع نزدیک می گویند انتظار نمی رود دیزل در این قسمت حضور داشته باشد، اما این امر قطعی یا منتفی نیست. در واقع، این دو بازیگر برای بازگشت جانسون به سریال Fast and Furious در پشت صحنه به توافق رسیدند. اگرچه این بدان معنا نیست که او هنوز به خانواده تورتو خواهد پیوست. پیش از این جانسون و دیزل با یکدیگر مشاجره و درگیری داشتند که منجر به عدم حضور راک در فیلم F9 شد و تا مدتی شاهد عدم بازگشت او به این سریال خواهیم بود.

بخوانید  وصله Valorant 6.00 نقشه لوتوس را معرفی می کند و پس از تنظیمات، تقسیم را مجدداً معرفی می کند

دواین جانسون و وین دیزل در Fast & Furious 6

چند وقت پیش فاش شد دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز، پس از پایان Fast X در صحنه ظاهر شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر قرار است یک بازگشت غافلگیرکننده دیگر در این سریال اکشن داشته باشد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که دواین جانسون قرار است نقش خود را در نقش لوک هابز در دنباله بدون عنوان Fast and Furious بازی کند. کریس مورگان، نویسنده سرشناس سری فیلم های سریع و خشن، نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.