اوپنهایمر کریستوفر نولان با رتبه بندی بزرگسالان عرضه شد

از اخبار سینما و تلویزیون مشخص شده است که اوپنهایمر طولانی ترین فیلم ساخته شده توسط کریستوفر نولان تا به امروز است. همین امر باعث شد طول نوار فیلم IMAX به حدود 17.7 کیلومتر و وزن حدود 272.1 کیلوگرم برسد.

اوپنهایمر اولین فیلم کریستوفر نولان با درجه R در 21 سال اخیر است.

به تازگی شرکت یونیورسال به عنوان پخش کننده فیلم، پیش فروش بلیت های خود را در سالن های برتر مانند آی مکس 70 میلی متری و سینما دالبی آغاز کرده است.

پس از آن، Memento و Insomnia با رتبه بزرگسالان (R) منتشر شدند، اما پس از آنها کریستوفر نولان او دیگر قرار نبود فیلم هایی با درجه R بسازد. در نتیجه، کمتر کسی انتظار داشت که فیلم اوپنهایمر رتبه R را دریافت کند، اما اکنون این اتفاق افتاده است. اوپنهایمر تنها فیلم بلند نولان در 21 سال گذشته است که در این سن به نمایش درآمده است. ورایتی با تماس با یونیورسال پیکچرز این خبر را تایید کرد.

تصویر سیاه و سفید کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی در اوپنهایمر کریستوفر نولان

مردم فیلم اوپنهایمر را دوست دارند کیلیان مورفی، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، کنت برانا، دین دیهان، دیلن آرنولد، متیو مودین، جک کواید و داوود داسمالچیان در بازیگران دارد. وظیفه ساخت آلبوم موسیقی متن اصلی فیلم اوپنهایمر بر عهده دارد لوئیس گورنسناو آهنگساز فیلم تنت و سریال ماندلوریان بود. هویت ون هویتما او در این پروژه با کریستوفر نولان به عنوان مدیر فیلمبرداری همکاری کرد جنیفر لیم روی صندلی تدوین نشست.

بخوانید  آنونس فیلم Five Nights At Freddy's 2